Problem med vindusvisker på Touran

Anbefalte innlegg

Har plutselig fått problemer med vindusviskerne på Touranen. Det begynte med at den høyre pusseren bare gikk halveis opp og stoppet midt på ruta. Den blei stående en liten stund før den kjørte ned igjen. Og når jeg skulle pusse neste gang så gikk kun den venstre pusseren, mens den høyre lå nede.

Og neste gang så gikk den høyre opp igjen men blei stående midt på ruta mens den venstre gikk som den skulle og kjørte over den høyre både på vei opp og ned....: rolleyes

Og plutselig så gikk den høyre ned igjen...

Men har også hatt problemer med den venstre pusseren, den har også stoppet opp halvveis på ruta.

Jeg har hatt ut motoren på høyre side og smurt opp, men det hjalp ingenting.

Det er heller ikke så veldig lenge siden jeg byttet relè til vindusviskerne.

Og nå funker de kun når de vil... Det er ikke alltid de starter når jeg vil.. Og det passer litt dårlig når det regner:p

Er det noen som har noe erfaring med denne typen feil??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten å være 100% sikker mener jeg å huske det er blitt skiftet en del pussermotorer på Touran nettopp pga dette. Lokale Møller har kanskje bedre svar til deg/vært borti dette før.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en kamerat som skiftet motor på sin touran.

Men syns det er litt rart at det plutelig er blitt feil på begge sidene samtidig. Merkelig at begge motorene skulle ryke samtidig... Men det er jo typisk min flaks det : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du får bli med å holde meg med selskap når jeg monterer fjærer , så kan vi kanskje prøve å kryssbytte pussermotor fra min, for å se om det løser problemet.... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.