#1 Skrevet Mai 29, 2009 OK, nytt medlem! Håper å få litt hjelp her... Kjøpte en Audi TT i fjor som er chiptunet hos Turbo-Karlsen. Går som ei kule, men litt ujevnt pådrag med full gass. Etter en del søk på nettet fant jeg ut at defekt luftmengdemåler er et velkjent problem i denne settingen, så jeg bestillte en ny en fra NBS. Trodde at nå skulle det bli jevnt drag, men istedet opplever jeg at bilen nøkker fælt med en gang jeg rører gassen! Så da har jeg to teorier om hva som er galt: -enten er den nye luftmengdemåleren ikke som den skal være -eller så er motoren justert iht den gamle måleren (har nettopp vært på service), og hjernen skjønner ikke hva den nye måleren driver med. Noen tips og erfaringer med dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 29, 2009 Heisann Det første du bør gjøre er og få tak i noen med VAG-COM eller VAS så du får lest av feilager. Står ikke hvor i landet du holder til så da er det ikke så lett for andre og se. Men er sikkert noen i ditt nerområdet som har dette, når du har gjort dette kan du jo poste feilkodene, så er det litt lettere. Mvh Joachim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...