8x19 et42 på en 07 A3 sportback

Anbefalte innlegg

Vil dette passe på bilen , den er kun orginalt s-line understell på bilen , men skal jo ha minimun et50 så dette blir jo da 1mm over det som er godkjent...

Noen som kan svare relativt raskt på dette da jeg mulig har fått tak i felgene jeg da har lyst på i denne dimensjonen ????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 8*20 ET43 med 225/30-20, det gikk fint med orginalt S-LIne understell:)

håper det hjalp:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 8*20 ET43 med 225/30-20, det gikk fint med orginalt S-LIne understell:)

håper det hjalp:)

Hmmmmm , skal jo ha 235/35 dekk jeg da , blir jo litt breiere det .... men ellers så er det jo et45 på 8,5 brei felg i rs6-2 jeg kan få tak i .... hmmmm , får tenke litt på det

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmmmm , skal jo ha 235/35 dekk jeg da , blir jo litt breiere det .... men ellers så er det jo et45 på 8,5 brei felg i rs6-2 jeg kan få tak i .... hmmmm , får tenke litt på det

235 kan jo går det, bare passe på så det ikke subber bak med full bil, ite problem område er akkurat der bakfangeren sitter i hjulbua, der subber jeg med min bil, leste og en annen med 19" og 235 dekk subba her i kklubben der også... OM du kan så gå for 225 dekk:)med 225 og 8" et45 så tror jeg det vil gå uten problemer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

her har du min med org S-Line understell og med 8*20 ET43 med 225/30-20 nankang.

DSC_0280.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

235 kan jo går det, bare passe på så det ikke subber bak med full bil, ite problem område er akkurat der bakfangeren sitter i hjulbua, der subber jeg med min bil, leste og en annen med 19" og 235 dekk subba her i kklubben der også... OM du kan så gå for 225 dekk:)med 225 og 8" et45 så tror jeg det vil gå uten problemer.

Hmmm , med 225/35-19 dekk vil vel load indexen bli for lav for det som er godkjent vil den ikke ???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

her har du min med org S-Line understell og med 8*20 ET43 med 225/30-20 nankang.

Dette ser jo bra ut det , og jeg skal jo ikke senke bilen noe særlig mer slik du har gjort med din :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ser jo bra ut det , og jeg skal jo ikke senke bilen noe særlig mer slik du har gjort med din :)

nei da tror jeg du vil gå fri for problemer:) min er jo senket mellom 70-80mm, og ikke altfor stiv så jeg subber litt bak med folk i men uten så går det bra:)

hva slags felger har du på hånden?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei da tror jeg du vil gå fri for problemer:) min er jo senket mellom 70-80mm, og ikke altfor stiv så jeg subber litt bak med folk i men uten så går det bra:)

hva slags felger har du på hånden?

Snakket med Nork Bildelsenter nå abg tomason TN4 felgen , de hadde denne inne i 8,5x19 et40 med TYV godkjenning til bilen min.... og han mente dette ble helt rått....

64_873126295.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fine felger:) men 8,5 ET40..vil ikke det bli litt problem foran a? stikke litt for langt ut...

regna på det og de felgene der vil stikke 8mm lengre ut med 235/35 enn felgene min, og mine var i grenseland før senk altså...,foran mener jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fine felger:) men 8,5 ET40..vil ikke det bli litt problem foran a? stikke litt for langt ut...

Hakke peiling , men de skal jo være TYV godkjente og jeg skal få prøvemontert dette før jeg bestemmer meg , så jeg stikker bortom de litt senere i dag å sjekker det ut... han hadde dette montert på kona sin sportback med KW justerbart , så håper det blir bra : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hakke peiling , men de skal jo være TYV godkjente og jeg skal få prøvemontert dette før jeg bestemmer meg , så jeg stikker bortom de litt senere i dag å sjekker det ut... han hadde dette montert på kona sin sportback med KW justerbart , så håper det blir bra : smil :

ok greit prøve:) men husk at når du senker så får du hjula litt mere inn i toppen:) om du ikke skal senke så... men prøv ja, det er det lureste:) knall fine felger da:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok greit prøve:) men husk at når du senker så får du hjula litt mere inn i toppen:) om du ikke skal senke så... men prøv ja, det er det lureste:) knall fine felger da:)

Ja greit å få prøvd dette før jeg handler : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lykke til Jan-Tore :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lykke til Jan-Tore :)

thx ;)

Gleder meg jeg nå... blir spennede å se hvordan dette blir , om det blir handel kommer det bilder her og i tråden om bilen min : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og slik ble resultatet... bedre bilder kommer senere

DSC00188.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.