#1 Skrevet Mai 29, 2009 Bergen er vel mitt nærmeste lokallag.. Noen som har liggende klistremerker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 29, 2009 Eivind Lundblad er mannen å snakke med, men han er tom akkurat nå. De siste gikk på vårmønstringen. Vi venter på ny ladning:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 29, 2009 Høres bra ut, Ole-Jørgen. Venter i spenning jeg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 29, 2009 kunne trengt det selv jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 3, 2009 Noe fremgang her eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 3, 2009 heheh jeg er blitt lova klistermerker i posten i over 1 måned å ikke fått noen, tragisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 3, 2009 Virker som om alle er tomme. Har hørt med alle lokallagene i Møre og romsdal også nå, men ingen som har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 3, 2009 Har noen få merker igjen. Hans og Adrian, send meg post adressen deres på pm til meg. Så skal eg få sendt de i morgen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 3, 2009 Konge, PM sendt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 9, 2009 Ja, jeg venter i spenning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 11, 2009 Klistermerker er påvei i posten til de eg har fått pm med adresse ifra. Tok litt ekstra tid, da post folkene på post avd her på StatoilHydro var bortreist på kurs. Men de er påvei nå, fikk eg bekreftet i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 11, 2009 Konge, tusen takk Kan jeg spørre her hvor folk pleier å sitte merkene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 11, 2009 De fleste plasserer merkene nederst i de bakerste vinduene. Ett på hver side. Husk og rengjøre området der du skal plassere merkene. Dersom bokstavene sitter godt fast og ikke vill løsne fra papiret. kan du bruke en hårføner for og varme opp limen mvh E.L 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 11, 2009 Tusen takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 11, 2009 Et tips er at merkene er "varme" når du setter de på. E.eks at den ligger i sola i et par min. Da løsner limen bra:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 11, 2009 Takker folkens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 15, 2009 Da har jeg fått merker Hmm, kanskje et av de vanlige merkene på hver siderute bak, og et jubileumsmerke i hjørnet på bakruta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 15, 2009 Hehe, nei må syns ikje eg syns det e fint me klister i bakruten. Blir litt som å ha en N på bakfangeren Personlig syns eg det blir best med clean bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 15, 2009 Enig der når jeg tenker meg om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...