#1 Skrevet Mai 29, 2009 Da er en ny runde med t-shirt satt i bestilling. Her er det bestilt opp et gitt utvalg av størrelsene: S, M, L XL og XXL. Disse kommer vi til å ha liggende for salg på alle treff vi har utover året. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 29, 2009 Kjempe bra:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 2, 2009 Høres bra ut! Men de er vel ikke på plass allerede til helga ell? Haster ikke uansett, men bra det er satt igang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 3, 2009 Hva vil prisen på de ligge på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 3, 2009 Er lovet at disse skal være klare til Våler treffet.. Er lovet dem levert Moelv etter 12 på Fredag. Prisen blir 100kr stk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 4, 2009 Ok, nice nice! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 5, 2009 Da var T-Shirts klare. Hentet de akk nå. Synes de ble bra Salgs start blir Hovedtreffet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 8, 2009 (endret) hei, fikk mms av deg en gang i løpet av helgen da jeg var på Bøggrøn og tror kanskje ikke jeg var helt edru da jeg fikk den , men så den plutselig nå etter en liten opp rydding av meldinger innpå den Men de så bra ut de, så jeg tar en jeg. På neste lokallagsleder samling kanskje (når det evt er..?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...