#1 Skrevet Mai 29, 2009 Hei Er det noen som kan komme med en fremmgangsmåte for å bytte denne. Hvordan Ta av reg.reim og låse dette av slik at jeg får av det øverste hjulet. For sensoren ligger vel bakom der ? Takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 29, 2009 På en Passat 1.6 ahl 98. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 29, 2009 No har eg no slakka reima og drogge den ut av det øverste hjulet, holdt den litt stram og satt den fast med ei reim til siden. Så laga eg meg et feste, og skruvde av hjulet. Så kom jeg til følerer. No har jeg bare igjen å skruve på plass. ( i morgen ) Jeg er bare en forståsegpåer, så er det noe jeg børr passe på at blir rett når jeg setter på reima igjen ? Lurer også litt på hvordan den strammeren fungerer PH 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 29, 2009 No har eg no slakka reima og drogge den ut av det øverste hjulet, holdt den litt stram og satt den fast med ei reim til siden. Så laga eg meg et feste, og skruvde av hjulet. Så kom jeg til følerer. No har jeg bare igjen å skruve på plass. ( i morgen ) Jeg er bare en forståsegpåer, så er det noe jeg børr passe på at blir rett når jeg setter på reima igjen ? Lurer også litt på hvordan den strammeren fungerer PH Dette er ikke noe jeg ville gamblet med. Du bør justere inn reima på nytt etter merkene,Jeg ville heller ikke satt på igjen en gammel reim. Når det gjelder strammeren så skal den strammes slik at de to "tappene" ligger likt. Du bør dreie motoren to omdreininger for hånd for å se at merkene stemmer overens. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 29, 2009 Dette er ikke noe jeg ville gamblet med. Du bør justere inn reima på nytt etter merkene,Jeg ville heller ikke satt på igjen en gammel reim. Når det gjelder strammeren så skal den strammes slik at de to "tappene" ligger likt. Du bør dreie motoren to omdreininger for hånd for å se at merkene stemmer overens. Reima va bytta for 10k siden. Og siden jeg ikke har demotert fronten får jeg ikke ut reima. Så da blir den ikke bytta og strammeren har 2 armer på baksiden, skal disse strekkes opp eller noe ? før mutteren skruves til ? og hvordan turne motoren ? Takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 30, 2009 No har jeg bytta føleren, og sotte på plass reima. Kortrollerte med å dreie den 2 runda. alt i orden. Nå fungerer alt. Ikje dårlig bare det PH 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...