#1 Skrevet Mai 29, 2009 hvordan justerer man kw v3 i hardhet? sitter noen beholdere nede på demperene som det ser ut som det er en umbrakoskrue på men hva skal man gjøre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 29, 2009 Du skal ikke skru på denne beholderen. Er en skrue under demperen som du stikker en stang inn i og vrir, og en på toppen for rebound. Er vel samme som vanlig A4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 29, 2009 stang? hvordan ser den ut? må man ta av demperene for og komme til den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 29, 2009 For reboundjustering må du ta av demperen, hvis du ikke modder bilen slik som jeg har gjort: smil :http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=833661post833661 Justeringen er en liten skrue med hull på kryss gjennom. Det følger med en liten justeringsnøkkel som du stikker inn i disse hullene og vrir 90 grader, tar nytt tak og så videre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 29, 2009 ok.takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 30, 2009 er det gamle dempere jeg har? ser det er luftnippler på dem som det er bilde av på kw sine sider? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 30, 2009 På mine måtte jeg presse demperen helt i sammen for skru selve demperstaget enten til høyre eller venstre. Men jeg har KW2 da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 30, 2009 det er vel justering av reebound og ikke hardheten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 30, 2009 Ja, variant 2 har bare reboundjustering. Variant 3 har andre justeringer, så man trenger ikke trykke demperen i bunn. Men det er bare å legge seg under bilen, så kommer du til bump-justeringen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 3, 2009 hvor under skal den sitte? ikke noe hull under på demperene bak på mine dempere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 3, 2009 Under her så sitter det et lite plastdeksel, en halvring som ligger rundt demperfestet mellom selve demperen og festet i fjærbeinet. Det kan tas av, og under der er justeringsskruen. Trangt som f... men det går å justere på bilen. Slik er det i allefall må min variant 3. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 3, 2009 mmmm så ikke noe under der men får ta en titt til da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...