#1 Skrevet Mai 29, 2009 (endret) Hva slags AFR bør man holde seg på, på en 10VT MC motor som kjører 0.5bar? og 1 Bar?(evt 0.8) (k.jet) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 30, 2009 min holder seg på på rundt 14.7. litt +minus. kan hoppe lit opp og ned men er veldig stabil synes jeg. jeg har dog motorstyring da, og en ordentlig kjet så jeg får jo mer bensin på høyere turtall:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 30, 2009 14,7 er fint til rolig landveis kjøring men ved fult trykk burde den ned til 12/13 tallet. Jeg ville satset på å komme under 13 kansje ved 1 bar. Har man over 14 ved fult trykk får den for lite suppe ville jeg tro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 31, 2009 nå går den ned til 10 /11 på min.. litt mye bensin kanskje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 31, 2009 nå går den ned til 10 /11 på min.. litt mye bensin kanskje. Er dette på full pupp eller på vanlig kjøring? Er det på på maks trykk så er ikke det så ille.Men den bruker nokk mye bensin vil jeg tro:p 11.0-12.0 er det beste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 31, 2009 er på maks gass det.. bruker bensin ja:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...