215/40-14.... HVOR finner jeg???

Anbefalte innlegg

som topic sier, HVOR finner jeg 215/40-14 dekk, uansett dekkmerke...og nei dekkskift får ikke tak i lengre...

skal ha dekk på 9*14 og 195/45 tørr jeg ikke...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

som topic sier, HVOR finner jeg 215/40-14 dekk, uansett dekkmerke...og nei dekkskift får ikke tak i lengre...

skal ha dekk på 9*14 og 195/45 tørr jeg ikke...

 

Man kan aldri være sikker, men et kjapt google-søk tilsier at jeg tror det kun er Conti som har hatt denne dimmen og at de nå er gått ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man kan aldri være sikker, men et kjapt google-søk tilsier at jeg tror det kun er Conti som har hatt denne dimmen og at de nå er gått ut.

 

det jeg er redd for ja:( må bli 225/40-14 istedet da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

205 da ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får 225/40-14 i toyo som er ca 1,5% større en 215/40-14 men blir vell kansje for bredt igjen

 

kan jo sende en mail til dekkonline.com og høre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

samma f*** med rullediameter og alt;) gidder bare ikke ha for mye strekk:) så lander nok på 225/40-14 her altså... 195/45 tørr jeg ikke gå for.. og da det ser dårlig ut med mellom alternativer så...hadde de vært 15 elelr 16 hadde det vært en heeelt annen verden..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.