#1 Skrevet Mai 30, 2009 Har en Audi 90 Coupe 7a 89mod. som jeg vil bygge om til B4 front, Savner en liste som viser alt du trenger og fra hvilken bil for å bygge om, Hvis dette har vært i en annen tråd er det bare å henvise meg der, takker for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 30, 2009 (endret) om du søker litt finner du sikkert litt, men du skal ha panser,lykter, lister under lykt og T stykke fra en audi 80 B4 Her en tråd jeg fant i full fart http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=147979&highlight=b4+front 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 31, 2009 Jeg har ett t stykke til salgs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 2, 2009 Mange takk for svar, må vente å se om jeg trenger t-stykke, for i tilfelle kjøper jeg delebil å ser om alt er der da! Mulig jeg trenger t- stykket hvis ekke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 2, 2009 Men lyktene fra 90 coupe, passer de? eller må jeg ha ha S2 lykter, for 80 har jo blink lys ved hovedlykta å ikke i fangeren! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 2, 2009 Ja de lyktene passer..kan bruke 80 også og bruke blinklysa som parklys bare. forskjellen er at 80 lykter er to delt mens coupe/S2 er hel lykt T-stykke må du ha for at stormkroken skal virke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 3, 2009 men da så, er bare å kikke etter delebil nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 3, 2009 Har kjøpt Audi 90 88mod sedan nå med B4 front fra Audi 80, så nå er det bare å bytte, si fra om noen trenger deler fra 90`n, så ryker delene billig, det er forresten Quattro og den skal ribbes for alt av deler og vrakes! Bare si fra om du trenger noe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...