#1 Skrevet Mai 30, 2009 trenger ett demperverktøy for Audi B6 kaross....kjøpe biltema sitt men det passet selvfølgelig ikke (noen som vet om det er forskjellig verktøy på justerbart kw og org demper??) håper på at det kan kjøpes andre plasser enn på møller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 30, 2009 Hvilket verktøy tenker du på? Den som holder fast mutteren oppe ved fjørbenslagrene foran? I så fall bruker jeg bare en fastnøkkel med bøy på,og skralle m/bits for og holde igjen demperen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 6, 2009 da har du IKKE samme oppsett....kunne bruke bits på audi 80'n, men ikke på denne....er ikke noe "hull" , er en forhøyning som skal holdes igjen noen som vet hvor man kan skaffe verktøy?? fant noe org audi greier i en verkstedhåndbok, men det koster sikkert så mye at det er billigere å kjøpe ny demper/fjær..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 7, 2009 Kan du legge ut bilde ? Så ikke noe slikt når vi skiftet fjærskålene fremme på min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 7, 2009 Vet ikke med b6, men på min b5 tok jeg bare muttertrekker for å ta toppmutteren av. Forøvrig var demperen fast i to mutre øverst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 7, 2009 tenkte jeg skulle prøve muttertrekker ja...men begynner å bli lei av å skru ut og inn demperen nå så håpte at nestegang ble siste men skal ta ett bilde vist jeg husker det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...