#1 Skrevet Mai 30, 2009 Har etter jeg monterte coilovers på bilen fått en slags klakkelyd i forstillinga. Kommer som regel i lav hastighet over små dumper eller når jeg bremser ned/gir gass. Er bare ett klunk så gir det seg. Virker som det sitter på førersiden. Har søkt litt på forumet men har ikke funnet noe særlig konkret svar på hva det kan være. Kan legge til at jeg byttet bærekuler, bærearmsforinger og fjærbeinslager samtidig som jeg monterte coilovers. Håper noen har noen tips! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 30, 2009 stabstag foringer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 30, 2009 Positivt at du virker så sikker.... da skal jeg sjekke opp dette Er det vanlig at disse begynner å bråke om de er slitte når man monterer senk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 30, 2009 Hadde samme problem på min,og det var stabstagsforingene...kan virke som om de får en hardere belastning med coil over.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 30, 2009 Bør vel også slakke på brakettene til stabstagforingene når du slipper den ned første gangen, og stramme de til etterpå, så gummien ikke vris i stykker om det har "grodd fast"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 30, 2009 Takk for tips gutta. Da er det bare å se seg etter en løsning.... Har lest noe om at R32 staget passer på denne bilen, men ser det finnes i litt forskjellige tykkelser! Og er man virkelig nødt til å senke bærebrua? Eller kan man bare skjære det gamle staget av med vinkelsliper å tre det nye staget på plass for å slippe dette? Mente det var en som hadde gjort dette på en Golf... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 31, 2009 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1649640#post1649640 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 31, 2009 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1649640#post1649640 Dette er notert Bjørnar... om jeg finner ut at dette passer og hva som evt. trengs skal jeg rope ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...