UrS4 kutter turbotrykket etter skifte av bensinpumpe

Anbefalte innlegg

Ny dag, nye problemer med bilen.

For snart 2 uker siden sluttet bensinpumpen min å fungere. Denne ble handlet inn og skiftet i går. Nå er det kommet ett nytt problem. Når bilen er kald akser den greit (ca 0,7 bar), men når motoren er varm begynner den å fiske på 0,4 bar. Om jeg holder gassen jevnt da er det akkurat som om den treffer turtallssperre. Nøkker og slipper trykket uten at turtallet øker ( ligger på ca 3500 rpm). Dette begynte etter at pumpen ble skiftet. Bilen er chippet og ombygget til manuell.

Noen som har noen gode forslag her. Setter stor pris på hjelp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plugger/coiler høres det egentlig ut som..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller feil med pumpe? Klarer ikke levere nok? Byttet bensinfilter? Jeg byttet mitt i dag... det var pottetett!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plugger/coiler høres det egentlig ut som..

Nye 034 coiler på denne. Så det er det nok ikke. Plugger er også nye.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller feil med pumpe? Klarer ikke levere nok? Byttet bensinfilter? Jeg byttet mitt i dag... det var pottetett!!!

Skal skifte filteret i morgen. Så får vi se hva som skjer da. Men det er jo merkelig at den går bedre når den er kald enn varm.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En liten tilfeldighet: LMM.. Den har ivertfall symptomene på det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal skifte filteret i morgen. Så får vi se hva som skjer da. Men det er jo merkelig at den går bedre når den er kald enn varm.

Kanskje fordi den pøser på med mere bensin når den er kald?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rs2'n min oppførte seg helt likt.. der var pumpen deffekt.... Satt inn en ny 044 pumpe i går og alt er knall! :)

Fel med pumpen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg funnet feilen. Skiftet bensinfilteret og da så jeg at bensinslangen fra filteret til motor var lekk. Skiftet denne også og nå går bilen slik den skal igjen. Takker for innspillene som kom :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg funnet feilen. Skiftet bensinfilteret og da så jeg at bensinslangen fra filteret til motor var lekk. Skiftet denne også og nå går bilen slik den skal igjen. Takker for innspillene som kom :)

Det er så digg når problemer løses=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.