#1 Skrevet Desember 15, 2004 Har ny VW TOURAN 2.0 TDI DSG på vei inn - denne er utstyrt med NAVI (STOR) og lurte på å bruke IPAQ`n min (Lomme PC) som MP3 spiller istedetfor å kjøpe CD Skifter..... På den store NAVI`n er det en AUX inngang bak - her kan jeg vel koble på egnet kabel... Spørsmålet er da : Vet noen hvor i Asker, Bærum / OSLO området jeg kan henvende meg for å få hjelp til å legge opp egnet kabel (AUX kontakt i den ene enden - 3,5 mm Stereojack i den andre...) ???? Skulle gjerne i samme slengen ha koblet til en strømkabel for power supply til IPAQ`n som "kommer ut" av dashbordet sammen med AUX kabelen.... Takknemlig for forslag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 15, 2004 Du kan jo prøve G.Myhren? De holder til i nærheten av Carl Berner. De monterer det meste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 15, 2004 Har du noe "mer" enn bare G Myhren - f.eks. telefonnummer eller noe slikt ?? (fant det ikke på telefonkatalogen.no / gulesider....) Fant det nå :-) De ordner det hele uten problemer :-) Takk & takk ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 15, 2004 Jeg måtte gå til en av selgerne, for jeg hadde ikke nummeret selv, men her er det. Mobilhidden G.Myhren Hasleveien 10 0571 Oslo Tlf.22040950 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...