Pre facelift mot facelift A4/S4 B5

Anbefalte innlegg

Har noen spørsmål ang pre facelift og facelift på a4 og s4.

 

Passer facelift skjermer rett på uten at noe annet byttes fra pre til facelift?

Hva er forskjellen på pre og facelift skjermer?

Hva er forskjellen på pre og facelift panser?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forskjellen på skjermene er at utformingen rundt lyktene er anderledes (for å passe mot facelift lyktene) og at sideblinkersene er avlange og audiemblemet er fjernet. Passer bolt on.

Forskjellen på panseret er spyledusene. facelift har de skjult under kanten, pre-facelift har de oppå selve panseret. Du må ha nye dyser (de med varme koster 280kr/stk på møller) Pluggen for varmen må modifiseres litt, men slangene skal vist passe over på et vis. Ikke kommet sålangt på min enda, men har facelift lykter, skjermer, panser og S4 facelift front på min 97 A4

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må ha tak i slike skjermer skjønner jeg, for har skjært ut selv på mine, og det syns jeg ikke ble optimalt for å si det slik.. Hjelper vel ikke at høyreskjermen er fra veng!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må ha tak i slike skjermer skjønner jeg, for har skjært ut selv på mine, og det syns jeg ikke ble optimalt for å si det slik.. Hjelper vel ikke at høyreskjermen er fra veng!

 

Jeg endte opp med å kjøpe mine skjermer orginale, pga leveringsproblemer fra alle som leverte uorginale. koster ca 2500kr/stk på møller, blir ikke så hakkende galt med litt rabatter. Har uorginalt panser fra veng, og det er jeg ikke fornøyd med. Betalte 2500kr med frakt for det. burde absolutt kjøpt et orginalt, men det koster 5000kr på møller. Brukt er jo og en mulighet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det mye forskjell på norskbildelesenter sine forskjermer og de møller selg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.