#1 Skrevet Mai 31, 2009 Hei og Hopp. Leverte for eit par månadar inn ute temp målaren for å få lodda inn ei ny pære. Men dei har klart å rote vekk heile temp målaren, so difor skulle eg få tak i ein ny og så skulle dei ta seg av regninga. Så noken som veit noko om pris og slikt ? Og kor eg kan skaffe det ? billigast mulig er selvfølgelig også kjekt,men det er vel berre Møller som skaffar slikt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 31, 2009 Ligger jo en del på ebay da. Vet ikke om møller selger det enda, og i såfall til hvilken pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 31, 2009 betalte 1400på møller til den rs2 jeg hadde for ca 1år siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 1, 2009 betalte 1400på møller til den rs2 jeg hadde for ca 1år siden Har ikkje tilfeldigvis delenummeret i haude vel ? Greit å handle på ebay,men når eg hadde ein perfekt virkande ein , vil eg gjerne ha tak i ein som eg veit er hundre prosent derav handle ein ny. Heldigvis har dei som rota den vekk påtatt seg å betale for ein ny, iallefall mesteparten. Nevnte at eg hadde hørt ein pris på ca tusen kr, så får eg heller koste på meg fire hundre ekstra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 1, 2009 4a0919272c 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 1, 2009 så viss jeg ikke har lys i min utetemp. måler så må jeg lodde inn en ny pære? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 1, 2009 stemmer det ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 1, 2009 Ligger tonnevis på ebay til under 100 kr så bestiller du 2 stk så har du så det holder Kenneth 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 1, 2009 EBAY Hvis det er disse du tenker på så er det bare juggel, det er bare snakk om føleren her og bildet har ikke noe med det de sender å gjøre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 2, 2009 det ligger en del på ebay, men veldig få der som har det orange lyset som er originalt i speedometeret. De fleste er tatt fra andre audi og har rødt lys. Ikke pleier de være spesiellt billige heller. Jeg tror jeg måtte ut med 60 euro da jeg skifta min i fjor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...