#1 Skrevet Mai 31, 2009 Har en 1987 Audi 100 som sliter litt med soltaket. Det går fint å tilte opp bakenden av soltaket, men det jeg sliter med er å åpne det andre veien. Jeg greier å begynne å sveive det bakover, men bare såvidt. Jeg tør ikke å ta i så mye, da er det sikkert noe som ryker. Akkurat som det butter i noe. Det er et manuelt soltak, for ordens skyld. Er dette en enkel sak å fikse tro, eller er det litt mer med det? Gidder ikke legge for mye arbeid i det, men hadde vært fint å åpne taket helt nå som solen skinner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 4, 2009 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 4, 2009 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 4, 2009 Får du den opp hvis du hjelper til fra utsiden med hånda? Eneste erfaringen jeg har med denne problemstillingen var en knekt brakett men du kommer ikke til den med mindre du får sklidd luka bakover litt. Kort fortalt gjorde den defekte braketten at den ene siden ble dratt bakover før den andre slik at luka ble kilt skjev i åpningen. Påkjenningen ved tilt er derimot så liten at det går greit men du burde kunne dytte luken litt ned i ene hjørnet i bakkant (mens den er tiltet åpen) om problemet ditt er det samme som det jeg hadde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 4, 2009 Får du den opp hvis du hjelper til fra utsiden med hånda? Eneste erfaringen jeg har med denne problemstillingen var en knekt brakett men du kommer ikke til den med mindre du får sklidd luka bakover litt. Kort fortalt gjorde den defekte braketten at den ene siden ble dratt bakover før den andre slik at luka ble kilt skjev i åpningen. Påkjenningen ved tilt er derimot så liten at det går greit men du burde kunne dytte luken litt ned i ene hjørnet i bakkant (mens den er tiltet åpen) om problemet ditt er det samme som det jeg hadde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 5, 2009 Flott, takk for svar! Har ikke sett så mye på det enda, men det er vel svært sannsynlig samme feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...