Anbefalte innlegg

Hei.

 

Monterte Eibach Pro-System på bilen i høst, men ble ikke helt fornøyd. Litt for stort mellomrom mellom dekk og hjulbue foran liksom....

Jeg har derfor bestilt 15mm Bonrath senkeskåler foran i tillegg. Håper de har litt effekt, vil bare ha bilen litt lavere foran for å få rette stuket.

(Her er link: http://www.bonrath.de/d/dgo.htm klikk på federteller)

 

Lurer egentlig bare på om det er noen her på forumet som har prøvd disse før, og har noen erfaringer med dem? Litt kjipt dersom det viser seg å være ubrukelige krims-krams deler......

 

 

Mvh

John

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært litt snakk om dette før her, men jeg har prøvd dette på min 80 uten effekt.. Jeg tok de av igjen og satt på de org..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De fleste som har prøvd de oppnådde lite eller ingen effekt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for raske svar, selv om det ikke høres ut som jeg kan forvente for mye.

Vil i alle fall prøve delene og se hvordan det blir. Kanskje jeg blir positivt overrasket?

 

Alternativet blir å modde støtdemperene foran. Mener å ha lest at du har gjort dette Øystein. Hvordan er holdbarheten på dette i det lange løp? Ingen problemer med sprekkdannelser eller korrosjon i sveisen?

Liker ikke å kappe og sveise i hjuloppheng, men dersom jobben blir utført riktig er det vel ingen grunn til at det ikke skal fungere?

 

 

Mvh,

John

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funker som fy det.. Er to år siden jeg gjorde det nå på den gamle og den ruller enda. På nåværende bil har jeg kjørt 20000km hittil. Går ikke ann å se at det er gjort noe i det hele tatt, profesjonelt offshore verksted som har gjort det og med rustfri sveis..

 

Det geniale er jo at det ikke går ut over fjæringsvei eller dempere..

 

Men, ville ikke latt hvem som helst gjort i bakgården sin..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Monterte Eibach Pro-System på bilen i høst, men ble ikke helt fornøyd. Litt for stort mellomrom mellom dekk og hjulbue foran liksom....

Jeg har derfor bestilt 15mm Bonrath senkeskåler foran i tillegg. Håper de har litt effekt, vil bare ha bilen litt lavere foran for å få rette stuket.

(Her er link: http://www.bonrath.de/d/dgo.htm klikk på federteller)

 

Lurer egentlig bare på om det er noen her på forumet som har prøvd disse før, og har noen erfaringer med dem? Litt kjipt dersom det viser seg å være ubrukelige krims-krams deler......

 

 

Mvh

John

 

Har aldri prøvd fjærskålene men senkedomelager og forsterkede domelagerene deres funker bra...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte et sånt sett til gamle bilen min (Corrado). Satt det på sammen med Eibach senkefjærer, men vet ikke helt om det gjorde noe utslag (skulle gi 15mm ekstra).

Men er jo alltid greit med nye foringer på bilen da :D

 

R

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det senkeskåler til bakhjulsopphenget?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har montert de foran på Polo`n, fungere bra men siden jeg har senket bilen 100mm m fjærene så blir de slitt ut etter ca 1,5 sesong.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg montert senkeskålene på bilen, og resultatet ble meget bra.

Bilen ble knappe 15mm lavere foran, akkurat det jeg trengte for å få rette stuket.

 

Trodde i utgangspunktet det var de øvre fjørskålene som skulle byttes, men til A4 var det de nedre. Prinsippet er akkurat det samme som gule Koni med justerbare fjørskåler - skåla flyttes lengre ned og bilen blir lavere. I teorien er nok dette ugunstig for støtdemperen, men i praksis merker jeg ingen forskjell.

 

Alt i alt et godt produkt, og dessuten honnør til Styling-Tech for god service.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så i et tysk blad om en kar som kappa av de nedre skålene på golfen sin, og sveisa de på lenger ned...! Blir jo samme opplegget! Funka fint sa han....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.