#1 Skrevet Mai 31, 2009 noen som vet hva som kan være galt? den orange lampa for bremsene i dasjbordet lyser men følerene og bremsene er nye. sitter det slitasje varslere bak på en rs4 2001mod? sitter to løse kontakter bak ved bakjula som jeg ikke vet hva er til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 31, 2009 er denne kontakta jeg lurer på. abs føleren er kobla til så er ikke til den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 31, 2009 Synser bare her jeg, kan det være at det er slik nivå regulering som er koblet ut? Dvs sånn som justerer understellet etter hvor mye man har i bagasjerommet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 31, 2009 tror ikke det men er ikke sikker.tror kanskje det er til slitasjevaslere bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 31, 2009 mmmmmmm det står på etka at det er bremsebelegg med slitasjevarsler bak men ser ikke ut som følera selges løse. er ikke slitasje følere på mine bremseklosser. er det kontakt mellom ledningene når bremseklossene er nedslitt eller når dem er nye? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 31, 2009 Synser bare her jeg, kan det være at det er slik nivå regulering som er koblet ut? Dvs sånn som justerer understellet etter hvor mye man har i bagasjerommet? Er ikke nivåregulering på RS4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 1, 2009 Det er kontakt til slitasjevarsler du har bilde av der. Må skifte klosser for å få det opp å gå som det skal være. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 1, 2009 oki. sånn er det når ammatører skal skru bil:-) kjøpte bilen med nye bremser og bremse varsleren lyser:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...