#1 Skrevet Mai 31, 2009 Vil først gratulere kenneth alm med rååå kjøring i breisladden! noe av det råeste jeg noen gang har sett:tilber: Noen som har bilder av treffet på rudskogen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 1, 2009 ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 1, 2009 (endret) det kommer jevnt og trutt bilder fra meg på denne linken: har over 1200 bilder fra dagen som kommer til å ta et par dager å laste opp... link til bilder: http://www.flickr.com/photos/35758441@N04/ noen teasere: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 1, 2009 Vil først gratulere kenneth alm med rååå kjøring i breisladden! noe av det råeste jeg noen gang har sett:tilber:Noen som har bilder av treffet på rudskogen? Hiver meg med på dette utsagnet. Har vært på så si ALLE gatebiltreffa siden 2003, og dette var nok en av de alle beste, og jeg var der bare søndag. Makan til show kjøring i extreem løpet og i breisladd har jeg aldri settt:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 2, 2009 av di som hører hjemme her så.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 2, 2009 Var vel ikke akkurat feil vær på treffet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 2, 2009 Var heelt herlig vær as Skal få inn flere bilder snart jeg også! selv om jeg kun fikk vært der ett par timer på lørdag morgen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 2, 2009 Se derja, bilen til Robert Aase er rååååå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 2, 2009 var det noen som var så uhelige å ta et bilde av bmw 318´n med vinge på søndagen ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 2, 2009 Se derja, bilen til Robert Aase er rååååå takk takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 2, 2009 Fler bilder? Finner ikke noe særlig på bilforumet heller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 2, 2009 Hehe:D Greit, greit: her kommer mine beste fra fredagen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 2, 2009 Fredag: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 2, 2009 Var der selv og det var et helt sinnsykt herlig vær, nesten i varmeste laget men uansett bedre det enn at det skal sprut regne. har noen bilder jeg også men har ikke fått lagt de inn enda, men skal se om jeg får gjort det om ikke lenge.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 2, 2009 Fredag: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 2, 2009 Fredag: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 2, 2009 Fredag: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 2, 2009 Fredag: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 2, 2009 Fredag: det her er bare så rått å se på, spesielt panseret, sjekk det løfter seg under fart, helt utrolig at det panseret ikke ble "airborn" under flighten på banen i løpet av helga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 2, 2009 Siste fra fredag: Denne siste er vel strengt tatt ikke VAG, men jeg bryr meg fint lite Import fra Japan, demobil for Nagisa Auto, et understellsfirma. Ikke en eneste foring på hele bilen, alt er byttet til uniballs. Men no kommanderer madammen meg til køys, så dere får bildene fra lørdag i morgen. Bildene fra søndagen har jeg ikke begynt på ennå, men de kommer før eller siden:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 2, 2009 Møtte evoen til piel rett før strynefjellet da den reiste østover. Kjørte mc den kvelden, så da gikk de så de måtte gå. var med den evoen en runde da den kom, og røsker bra i juvelene. broren har forresten demobilen fra firmaet top-secret, og den er mildt sagt ikke treig den heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 3, 2009 Mine beste fra lørdagen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 3, 2009 Lørdag: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 3, 2009 Lørdag: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 3, 2009 Lørdag: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...