#26 Skrevet Juni 3, 2009 Lørdag: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 3, 2009 Mine siste fra lørdagen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 3, 2009 Blinkskudd da dekkbanen løsner fra bakhjulet på M5 stv. Og den evoen er fet! tøft når den og supraen kommer kjørende sammen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 3, 2009 Mine beste fra lørdagen: Hvilket medlem er dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 3, 2009 Hvilket medlem er dette? Det der er nok han på gatebil-forumet som bremsa 900hk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 3, 2009 Det der er nok han på gatebil-forumet som bremsa 900hk Kusma bilen, er det ikke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 3, 2009 Kusma Quattroen ser du jo lengre opp med seriøst rullede skjermer eller Kerscher kit eller noe, kjenner den fort igjen på vinge ala de fra Kamei for Audi 80 etc og luftinntaket i bakskjermene. Bildet jeg quotet er jo av standardchassis med høy vinge og Sport Quattro front. Kusmaen har etter hva jeg vet 10VT enda... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juni 3, 2009 Hvilket medlem er dette? Christian Hansen fra Grimstad. Ca 600 hk i denne: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juni 3, 2009 Den er god, kunne ikke huske å ha sett bilen her inne - men ser jo VACN merkene i sideruten. Noe du/dere har tafset på Walter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juni 3, 2009 Kusmaen har etter hva jeg vet 10VT enda... jepp jepp, den har ein små sinte 10vt enda.. skulle egentli på bremsing før gatebil, men polly hadde ikkje tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juni 3, 2009 Christian Hansen fra Grimstad. Ca 600 hk i denne: ja : dette er nok ikke Christian nei Christian har coupe quattro med rally dekor og dette er en urqauttro med rallydekor! Dette er nok den fra gatebil forumet 900hk ja Mye fine bilder her, paul med hjulløft og greier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juni 3, 2009 Takk takk, hadde noen perfekte avtrekk, om jeg får lov å si det selv: smil : Den UR Quattroen hadde hvertfall lyd nok!! Kjente det godt i mellomgulvet når jeg tok bildene av den:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juni 3, 2009 dette er nok ikke Christian nei Christian har coupe quattro med rally dekor og dette er en urqauttro med rallydekor! Dette er nok den fra gatebil forumet 900hk ja Dette stemmer, jeg må nok få sjekket brilleglassene igjen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juni 3, 2009 Kult at noen tar seg tid til å legge ut litt bilder Jeg ante ikke at jeg kjørte på 3 hjul i svingene så bilde av det var jo også knall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juni 3, 2009 (endret) litt flere fra meg: skulle likt å slått den eller det som står i veien... Brødrene Alm: Flere kommer... mange flere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juni 3, 2009 (endret) Her er noen bilder fra meg også, har ikke fått redigert så mange ennå.. Prøvde for det meste å ta bilder med lang lukkertid for å få fart i bildene, så ble mange bomskudd.. hehe (fler bilder kan sees på www.neonfoto.no ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juni 3, 2009 Noen bilder av medlemmene i klubben fra Gatebil fredag & lørdag tatt av Thomas Henriksen og meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juni 3, 2009 Bil nr 2 nedenifra er vel Christian sin, hvis jeg ikke tar helt feil igjen: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juni 3, 2009 Bil nr 2 nedenifra er vel Christian sin, hvis jeg ikke tar helt feil igjen: klø : Bingo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Juni 3, 2009 Landsvik, du burde legge blinkskuddene i blinkskudd tråden også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Juni 3, 2009 Landsvik, du burde legge blinkskuddene i blinkskudd tråden også Hehehe: flau : Får vel gjøre det i morgen;) Begynner forresten å nærme meg slutten på redigeringen av søndagens bilder, tenkte å lodde stemningen rundt det å legge ut alle eller noen? Er ikke mer enn ca 70 totalt, masse som går igjen og igjen og igjen på de som ikke er med... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Juni 3, 2009 ALLE! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Juni 4, 2009 Mye bra her! Bare å komme med flere bilder, det var en strålende helg på "Skogen". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Juni 4, 2009 Mye bra her! Bare å komme med flere bilder, det var en strålende helg på "Skogen". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Juni 4, 2009 Jessda, 72 bilder kommer herved fortløpende, samtlige fra søndagen, enjoy! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...