#1 Skrevet Mai 31, 2009 Halla folkens, Til dere som ska reise til BugRun på fredag, når reiser dere? Jeg tenkte å reise litt tidlig på fredag, så en får med seg mye av fredagen. Reiseruta er vel planlagt fra Skien/Porsgrunn med Horten/Moss ferja på fredagen, også dure nedover, men jeg ekke for lommekjent i sverige så hadde vært ålreit å møtt noen å kjøre i følge med. Husker en viss bil med campingvogn som brukte et par-tre timer/1 dag ekstra i 2004 var det vel, det har jeg ikke lyst til,hehe. mvh Roy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 2, 2009 Ingen som drar på fredagen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 2, 2009 Møtetidspunkt er vel klokka 9 ved Shell Mysen om jeg ikke husker feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 2, 2009 Møtetidspunkt er vel klokka 9 ved Shell Mysen om jeg ikke husker feil. Hvilken tråd står dette i? Eventuelt noen jeg kan kontakte for å møte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...