Oppkobling av vr6 motor med fordeler

Anbefalte innlegg

Det er lenge siden jeg har tatt ut min vr6 motor av opassaten og jeg husker ikke hvor noen av kontaktene skal henn samt ei monterings skinne som tydeligvis skal holde bror delen av ledningsnettet som er på motoren fra hurtig koblingen.

Motoren er en obe 1 med fordelerl.

Er det noen som har orket å tatt bilder av div koblinger å slikt å lagt ut slikt at jeg kan fått ferdig stille monteringen og kommet meg på veien? all litratur jeg har om motoren og dens oppbygging inneholder ingenting om hvor som skal hva i motor rommet. Bilen skulle vært med poå bug run men har ingen sjangs så lenge motoren ikke er koblet.

Takker for alle svar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant det ut,så nå er snart alt i orden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke store jobben å gjette seg frem til egentlig ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke store jobben å gjette seg frem til egentlig ;)

det var det heller ikke,hadde bare oversett koblingen på girkassa siden giroverføringen var montert alt :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er fort gjort det, sitter fort litt gjemt da ja

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er fort gjort det, sitter fort litt gjemt da ja

fant ut det,men motoren er enda ikke ferdig koblet så det kan hende jeg kommer med enda flere spm.men det ikke før nærmere helga når jeg kommer hjem fra jobb.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.