#1 Skrevet Mai 31, 2009 Etter en strålende dag i sola har jeg endelig fått montert Westfalia hengerfeste på min B7. Har sett det har vært endel spørsmål rundt dette, undertegnede lurte også veldig og hadde ikke ETKA tilgjengelig. Tok derfor verktøyet fatt. Slenger ut noen bilder og forklaring om hvordan jeg gjorde det.. Forklaring: bak1.jpg: 8stk muttere som måtte løsnes (10mm). Som bildet viser var jeg nødt til å ta av side panelene på begge sider, samt subben i høyre hjørnet. bak2.jpg: 3stk på hver side som jeg rett og slett brukte en flat spisstang på innsiden. Tok deretter av hele braketten etter at fangeren var av bilen. Ellers hva det 7stk troks i hver hjulbue samt div torks under bilen. Håper dette hjelper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 5, 2009 Har du noe mer info om montering av det elektrisk opplegget ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 6, 2009 Ser du trenger hjelp med Vag-Com også i en anen tråd, hva må gjøres. kjekt om du også legger ut det her. Pris på hengerfestet? det er avtagbart? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 6, 2009 Opp igjen med tråden. Først: De 3 hvite "klossene" som der er snakk om å vri rundt på sidene trenger ikke rørers. ( prøv først om fangeren løsner uten ) Hvor koblet du på ledningen som skal til bremselys? Jeg har kun igjen å montere denne og de som skal frem nå. Monteringsanvisningen beskriver bare hvor ledningen finnes på sedan. Tror jeg fant den på venstre side men hadde ikke noe å måle med.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 18, 2010 Ser for meg her ut som om alle disse skruene nåes innvending når man tar av trekke i bagasjerommet, stemmer dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 19, 2010 Gammel tråd dette, mulig ikke trådstarter ser denne. Noen som har sendt han en PM? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 20, 2011 Driver med dette selv.. Skulle likt å visst hvordan de sidepanelene baki bagasjen sitter.. Fikk dem ikke løs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 20, 2011 Driver med dette selv.. Skulle likt å visst hvordan de sidepanelene baki bagasjen sitter.. Fikk dem ikke løs. det er en skrue i bakkant mellom øvre og nedre deksel på d-stolpe, ellers er det bare klips. du må løsne krokene og ta ut gulvet før du klarer å ta ut sidene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 21, 2011 det er en skrue i bakkant mellom øvre og nedre deksel på d-stolpe, ellers er det bare klips.du må løsne krokene og ta ut gulvet før du klarer å ta ut sidene Har skrudd ut de krokene.. Virker som den sitter der bakseteryggen sitter fast. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...