#26 Skrevet Juni 21, 2009 hmmm.. han har tydeligvis lite peilig på hva som passer omhverandre da.. hadde ikke noe til passat med avf og 4 motion sa han Jeg har A4 og Quattro uten at jeg vet om det er noe forskjell der.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 22, 2009 a4 og quattro skal være det samme det.. så da bør det passe passat med avf også. Pris på det kittet du kjøpte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 28, 2009 sliter med det samme til min 1998 A4 TDIQ med AFN motor... Noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 5, 2009 Boraparts og velox motor hadde dette til min bil såfall, og det skulle passe på mange mange andre TDIer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 5, 2009 Boraparts og velox motor hadde dette til min bil såfall, og det skulle passe på mange mange andre TDIer.. Har du kjøpt fra noen av di? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 4, 2009 Glenn Ove.. Funnet noen løsning på dette enda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Oktober 5, 2009 Glenn Ove.. Funnet noen løsning på dette enda? Nei, desverre, men hørt at boraparts kan lage et evt. Men har nå kjørt 3-4 tusen km etter jeg chippet bilen, og merker ikke noe vibrering i svinghjul selv etter 230.000km med orginal clutch og svinghjul. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Oktober 5, 2009 Nei, desverre, men hørt at boraparts kan lage et evt. Men har nå kjørt 3-4 tusen km etter jeg chippet bilen, og merker ikke noe vibrering i svinghjul selv etter 230.000km med orginal clutch og svinghjul. Ok. Har en stygg rakle-lyd i clutchen på min serru, så er redd det er noe på gang der. Bilen er en 05 mod og har nå bare gått 126k, så er mulig jeg får tatt det på garanti. evnt via forsikring. Er jo ikke akkurat noen billig reparasjon. Komplett clutch og svinghjul med alt kommer jo på rundt 12 laken med rabatter. Men tenkte å høre om du hadde funnet ut noe, i tilfelle jeg må dekke dette selv, i så fall, hadde jeg nok ønsket meg en oppgradering i tilfelle fremtidig trim. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Oktober 5, 2009 Nei, desverre, men hørt at boraparts kan lage et evt. Men har nå kjørt 3-4 tusen km etter jeg chippet bilen, og merker ikke noe vibrering i svinghjul selv etter 230.000km med orginal clutch og svinghjul. Når er det dette problemet kommer? Ser man ett mønster? Har en 130hk fwd (AVF?) Passat 03mod med 165000 på telleren, som jeg tenkte på å få chippet hos TS til 180HK/400NM.. er det da fare for at dette kan bli resultatet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Oktober 5, 2009 Når er det dette problemet kommer? Ser man ett mønster? Har en 130hk fwd (AVF?) Passat 03mod med 165000 på telleren, som jeg tenkte på å få chippet hos TS til 180HK/400NM.. er det da fare for at dette kan bli resultatet? Jeg personlig ville ikke gått for 180hk/ 400Nm chippen. Chip senter eller oct tuning har en chip som er litt "mildere" 165/ 170hk og 390Nm. Jeg har chip fra OCT tuning 165/170hk og målt 392 Nm. Dette har fungert supert i min passat tdi 4 motion med 230.000km på telleren. Svinghjulet er ikke spes glad i høyt moment generelt, men jeg har ikke noe trøbbel med min iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Oktober 5, 2009 Jeg personlig ville ikke gått for 180hk/ 400Nm chippen. Chip senter eller oct tuning har en chip som er litt "mildere" 165/ 170hk og 390Nm. Jeg har chip fra OCT tuning 165/170hk og målt 392 Nm. Dette har fungert supert i min passat tdi 4 motion med 230.000km på telleren. Svinghjulet er ikke spes glad i høyt moment generelt, men jeg har ikke noe trøbbel med min iallefall. Forstår det..men hvorfor? Om det skiller 10 nm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Oktober 5, 2009 Forstår det..men hvorfor? Om det skiller 10 nm? Greit og ikke tyne alt på maks.. Turbo/svinghjul/clutch osv... Jeg tok bare ikke sjansen. og tror ikke du merker særlig forskjell heller på 10Nm og 10hk i praksis. Hadde bilen min bare gått 100.000kim f.eks så mulig jeg hadde gått for 180/ 400Nm.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Oktober 5, 2009 ikke dum politikk. Er det chipsenter mjøsa du brukte? pris..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Oktober 5, 2009 ikke dum politikk. Er det chipsenter mjøsa du brukte? pris..? Brukte OCT tuning- 2800kr med klubb rabatt.. var ikke noe å lure på synes jeg.. billigere får du det ikke og enda være super fornøyd tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Oktober 5, 2009 Nettsidene ser jo veldig seriøse ut.. Tøff garanti de stiller Har sendt de en mail.. ja det er langt mellom 2800 og 6500 hos ts-racing. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...