#1 Skrevet Juni 1, 2009 Noen som har prøvd 034motorsport sitt alusvinghjul til aan med sachs forsterket trykkplate. Får nemelig ikke motoren helt inn før de kniper og jeg ikke greier å snu motoren, ser ut som att trykkplata tar borti en rille bak i clutch huset.. tenkte att de kanskje måtte brukes avstands hylse mellom motor og gear.. noen med tips rundt dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 1, 2009 Her er de den tar borti.. Gamle clutchen og svinhjulet alu svinghjulet og sachs forsterket clutch ser att den nye trykkplata er mye tykkere enn den gamle.. tenkte kanskje jeg måtte frese ut inni clutch huset men de går ikke, er altfor tynt, dreie ned svinghjulet eller lage adapter plate feil trykkplate? Er sikkert noen andre her på forumet som har prøvd de samme eller har noen synspunkt på dette.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 2, 2009 ingen som har vært borti de før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 2, 2009 Ikke fått ABY svinghjul da? På de må du ha 1cm spacer ring på hvertfall og det er orginalt AAN har ikke dette orginalt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 2, 2009 har bestillt adapterplata nå.. de jeg bestillte clutchen med trodde jeg sa att jeg hadde lettet svinghjult ikke ikke alu svinghjul i samme tykkelse.. men nå har de ordnet seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 17, 2009 da fikk jeg telefon om att de ikke skaffet mellomplata og jeg måtte skaffe den selv hos møller, den ble bestillt og så fikk jeg beskjed i ettermiddag om att den er tatt ut av produksjon, og kunne ikke skaffes. så hvis noen her vet hvor den kan skaffes eventuelt brukt hadde dagen min blitt reddet siden bilen har stått på jobb i ukevis og tar opp mye plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 17, 2009 Det er en utgått del ja, har liggende en jeg har spart på i noen år nå som du kan "få" for 500.- + frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 17, 2009 500 spenn er det bare til å klinke til på eivind. jeg prøvde å få tak i den samme for en stund siden, å det er ikke lett.. endte opp med å kjøpe en på ebay, som kosta meg 1500,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...