problemer etter exenon installasjon!!

Anbefalte innlegg

jeg har installert exenon på kjørelysene mine, og har hatt problemer fra første stund...

- Skurring i høytalere

- Den ene pæra slutter å virke hele tiden

- pærer som flimrer

er det noen som kan hjelpe meg med å finne ut hva som eventuelt er feil ??

- Fredrik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

veit i hvertfall at dårlig jording kan føre til skurring på radio..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan kan dette fikses a ? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde samme på min passat,satt på en "strømtyv" og da funket det som bare det:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

f.eks v å jorde lampene direkte på batteriet. eller annet godt jordingspunkt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde samme på min passat,satt på en "strømtyv" og da funket det som bare det:)

hmmm... strømtyv ?? hva er det ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

f.eks v å jorde lampene direkte på batteriet. eller annet godt jordingspunkt..

okey ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skurring i høytaleren er forstyrrelser fra ballasten. Prøv å pakke de inn i noen lag med alu folie og legg noe isolerende (gummi eller no) mellom ballast og karroseriet, så det ikke blir kontakt mellom de. Vet det har vært løsningen for flere.

Mulig du har svakere kjørelys når bryteren står i 0, som vil si at det kommer lavere spenning ut. Prøv å sette bryteren i stillingen for kjørelys og se om flimringen gir seg.

Bare tanker jeg her, ikke skyt meg hvis det ikke funker;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skurring i høytaleren er forstyrrelser fra ballasten. Prøv å pakke de inn i noen lag med alu folie og legg noe isolerende (gummi eller no) mellom ballast og karroseriet, så det ikke blir kontakt mellom de. Vet det har vært løsningen for flere.

Mulig du har svakere kjørelys når bryteren står i 0, som vil si at det kommer lavere spenning ut. Prøv å sette bryteren i stillingen for kjørelys og se om flimringen gir seg.

okey, skal se om dette kan funke... når bryteren er på 0 så er det svakere, men det skjer oxo at pæren slår seg av da også...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

testet dette nå uten noen suksess :(

noen andre tips å få ? :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.