#1 Skrevet Juni 1, 2009 Hei Lar det seg gjøre å montere "dobbel" eksos fra en 1.8T Quattro på en 1.9 TDI FWD Audi A4 B6? For meg ser det ut som dieseltanken min er i veien. Må denne byttes om man skal ha dobbel utblås på en FWD bil? Såfall så blir det jo fryktelig dyrt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 8, 2009 Alternativ er jo å sveise en egen eksos og bare sveise på to stusser bak. Da vil du også få en fet diesellyd.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 8, 2009 Hm.. Jeg har bygd om på min bil... Regner med at det er likt på b6 som på b7! Kjøpte meg eksos fra 1.8T FWD.. De har utblås på begge sider! Også er det bare å kjøpe eksosoppheng og varmeskjold. Alt får du kjøpt på møller.. Hvis du ikke skal ha grommere eksos da! Se i prosjekttråden min! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 8, 2009 Tror jeg må undersøke om jeg kan bruke de to bakpottene fra 1.8T (allerede handla!) og heller bygge egne rør ut til dem. Kanskje ta bort midtpotta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...