Anbefalte innlegg

etter noen irriterende store vannflekker under bilen og ca 10 liter med kjølevæske har jeg funnet ut hvor og hvordan den lekker.

Funnet ut at jeg har en liten sirkulasjonspumpe/elektrisk vannpumpe som ligger ca under innsuget, denne er det lekk i eller sprekk, så når det blir trykk på systemet så lekker denne voldsomt, noen som vet eksakt hva denne heter og eventuelt pris? kan komme med bilde senere om ønskelig

noen som har en brukt? :P

: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig det er "B 034 965 561 C". Tipper den koster 2-2500 kroner hos møller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøpte nettop en ny slik i fra bosch, 1060 pluss moms der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

etter noen irriterende store vannflekker under bilen og ca 10 liter med kjølevæske har jeg funnet ut hvor og hvordan den lekker.

Funnet ut at jeg har en liten sirkulasjonspumpe/elektrisk vannpumpe som ligger ca under innsuget, denne er det lekk i eller sprekk, så når det blir trykk på systemet så lekker denne voldsomt, noen som vet eksakt hva denne heter og eventuelt pris? kan komme med bilde senere om ønskelig

noen som har en brukt? :P

: vinke :

Du kan erstatte denne pumpen med en rørbit, det er en etterkjølingspumpe som skal gå når du stopper motoren etter litt hard kjøring, men det er relativt sjelden den starter. Kanskje hvis det er varmt i været i tillegg til hard kjøring. Flere som har tatt den vekk og satt en rørbit der. Jeg personlig ville ikke gjort det, men det er bare fordi jeg vil ha alle funksjoner intakt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.