#1 Skrevet Juni 1, 2009 noen andre her som er med i år ? legg gjerne ut bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 1, 2009 Æ hadde no tenkt mæ opp på noen topper i løpet av sommern ja. Klubb-tur...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 1, 2009 ja da må du henge i, vi har allerede tatt 2 av 10 topper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 2, 2009 ja da må du henge i, vi har allerede tatt 2 av 10 topper Treng vel ikke å henge i så mye:) Man har vel frem til 30. September med å bli ferdig. Å at Varden telles som en Ti på topp er rimelig artig da den bestiges på 10 min:) Starter vel litt ute i Juli med å beseire toppan! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 2, 2009 varden og linken har jeg vært på i år;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 2, 2009 Æ hadde tenkt mæ på Tinden i år.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 3, 2009 Har aldri vært på Tinden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 3, 2009 Har aldri vært på Tinden Ikke æ heller. Derfor æ tenkte mæ dit! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 3, 2009 jeg får vel melde meg inn i klubben jeg også må vel se om jeg ikke kommer meg opp dit i år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 3, 2009 Da foreslår jeg en klubb tur på tiden i løpet av sommern 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 3, 2009 Jeg og tøtta skal opp:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 4, 2009 Æ hadde også tenkt å få med mæ nån toppa.. Treng nytt kaffekrus på jobb;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...