Anbefalte innlegg

Noen som vet kor eg kan skaffe det billig eller om det er noen som har som di skal selge, haster veldig, letter til et bilde av skaden på hjernen...

nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til hva?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet kor eg kan skaffe det billig eller om det er noen som har som di skal selge, haster veldig, letter til et bilde av skaden på hjernen...

Hva står montert på andre siden av kretskortet? Det der så jo ikke verre ut enn at enhver kyndig med litt loddekunnskaper kan fikse det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ebay, bare søk på nr som står på hjernen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ebay er jo en fantastisk side=) Til eksempel koster gasspjelt 5000 i norge og 1700 + frakt på ebay=)=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er til en S4 2,7 99modell... har vert veldig lite borti ECU, men eg vet at den ikke er kaputt liksom, for alt annet fungerer utenom bensinpumpen å tennspolen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ROY: ka mener du med montert på andre siden av kortet, er vell det som er normalt som er der..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er noe greier og som stod på vist det er til noe hjelp

DSC00326.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

anbefaler deg å få den reparert. Mulig du må sende den til tyskland eller england

fant dennne på bildelsbasen.se men har feil bokstav til slutt, vet ikke om du kan bruke den, De pleier å koste 2000-2500 sek.

Ikke lett å finne riktig nr. Noen andre kan kansje svare på om den kan brukes.

Blir ikke bra denne lenken jeg la ut, bare gå inn å søke selv

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ROY: ka mener du med montert på andre siden av kortet, er vell det som er normalt som er der..

Antar at det er det som vanligvis er der ja, men hva er det da? Motstand, transistor, en kontakt, en IC? Det ser ut som det er loddepunkt for kontakten hvor du kobler til ledningsnettet ut til bilen? Der hvor kortet er brent mener jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp deg loddebolt og tinn, så fikser du det sjæl:) Enkelt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp deg loddebolt og tinn, så fikser du det sjæl:) Enkelt..

Trur nok du må rekne med brente kretsar i kortet, så enkelt tviler eg på det blir. Dett kortet er vel også såkalt "doble layer" så der er kretser som du ikkje kjem til inne i kortet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trur nok du må rekne med brente kretsar i kortet, så enkelt tviler eg på det blir. Dett kortet er vel også såkalt "doble layer" så der er kretser som du ikkje kjem til inne i kortet.

Er det tolangs så kommer du til alle printbanene, trelangs derimot eller flere ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.