#1 Skrevet Juni 1, 2009 Jeg så nå at drivakselmansjetten min har tatt kveld på venstre side foran..perfekt timing..Får man tak i slike løse som man kan tre over og lime? Eller må drivakselen av for å få bytta det der? det kan jo bli litt jobb.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 1, 2009 Det finnes faktisk en type for å tre rundt og lime sammen, men resultatet blir ikke så bra som en vanlig mansjett. Og da må nok drivakselen av ja. Men det er ikke all verden til jobb da, fikser det på en kveld, 2-3 timer hvis du ikke har gjort det før og tar deg god tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 1, 2009 eller få lånt deg en sånn som det her. funker helt gull. http://cgi.ebay.com/AIR-OPERATED-CV-BOOT-FITTING-TOOL-BOOTGUN-Time-Saver_W0QQitemZ310140163656QQcmdZViewItemQQptZUK_Air_Tools_and_Compressors?hash=item4835cb5648&_trksid=p3286.m63.l1177 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 1, 2009 Jeg får bare dytte inn mye fett der til jeg får tid til å skru av alt. Det rekker jeg neppe før Våler treffet grunnet mye jobb:\ Det er ikke så veldig åpent enda så det holder sikkert litt til. Men jeg får nok roe litt med banekjøring slik at jeg ikke kjører i stykker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 2, 2009 faktisk så er det meget enkelt... skru av senterbolten, flytt litt på fjærbeinet, dra ut akslingen... klipp av den gamle mansjetten, rengjør, tre på den nye. og sett i de 3 ringene i en viss rekkefølge, fyll på med fett, sett tilbake i samme rekkefølge:) i bunn og grunn:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 2, 2009 Må se litt på det etter våler i helga, skal dytte inn mye gris så det ikke ødelegges noe inni der til jeg får ny mansjett. Regner med dette ikke er noe de henger seg opp i på en teknisk før banekjøring? For såfremst det er godt smurt slik at ingenting kan gå galt er det vel ikke noe feil i den forstand? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 2, 2009 denne grisen du dytter inn vil da sprute overalt og du vil få en heidundranes jobb med og få rent over alt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 2, 2009 Mansjetten er jo der, bare at den har revna litt. Må vel gå an å sy den sammen på noe vis, skal se litt på det i mårra etter jobben. Mulig det går an å få den sammen igjen så det blir tett inntil vidre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 2, 2009 det du kan gjøre, er og ta en tykk pose av noe slag fyll først med fett, legg over posen, strips den fast i hver ende, teip godt rundt med elefant teip:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 2, 2009 Mansjetten er jo der, bare at den har revna litt. Må vel gå an å sy den sammen på noe vis, skal se litt på det i mårra etter jobben. Mulig det går an å få den sammen igjen så det blir tett inntil vidre. hvis ikke du vil skru av hele akslingen da. for da har jeg en hel en liggende som du skal få nesten gratis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 2, 2009 Hel aksling eller hel mansjett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 2, 2009 hel aksling med knuter i begge ender 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...