Drivakselmansjett v.f urs4

Anbefalte innlegg

Jeg så nå at drivakselmansjetten min har tatt kveld på venstre side foran..perfekt timing..Får man tak i slike løse som man kan tre over og lime? Eller må drivakselen av for å få bytta det der? det kan jo bli litt jobb..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes faktisk en type for å tre rundt og lime sammen, men resultatet blir ikke så bra som en vanlig mansjett. Og da må nok drivakselen av ja. Men det er ikke all verden til jobb da, fikser det på en kveld, 2-3 timer hvis du ikke har gjort det før og tar deg god tid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får bare dytte inn mye fett der til jeg får tid til å skru av alt. Det rekker jeg neppe før Våler treffet grunnet mye jobb:\ Det er ikke så veldig åpent enda så det holder sikkert litt til. Men jeg får nok roe litt med banekjøring slik at jeg ikke kjører i stykker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

faktisk så er det meget enkelt...

skru av senterbolten, flytt litt på fjærbeinet, dra ut akslingen...

klipp av den gamle mansjetten, rengjør, tre på den nye. og sett i de 3 ringene i en viss rekkefølge,

fyll på med fett,

sett tilbake i samme rekkefølge:)

i bunn og grunn:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må se litt på det etter våler i helga, skal dytte inn mye gris så det ikke ødelegges noe inni der til jeg får ny mansjett. Regner med dette ikke er noe de henger seg opp i på en teknisk før banekjøring? For såfremst det er godt smurt slik at ingenting kan gå galt er det vel ikke noe feil i den forstand?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

denne grisen du dytter inn vil da sprute overalt og du vil få en heidundranes jobb med og få rent over alt :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mansjetten er jo der, bare at den har revna litt. Må vel gå an å sy den sammen på noe vis, skal se litt på det i mårra etter jobben. Mulig det går an å få den sammen igjen så det blir tett inntil vidre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det du kan gjøre, er og ta en tykk pose av noe slag

fyll først med fett, legg over posen, strips den fast i hver ende, teip godt rundt med elefant teip:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mansjetten er jo der, bare at den har revna litt. Må vel gå an å sy den sammen på noe vis, skal se litt på det i mårra etter jobben. Mulig det går an å få den sammen igjen så det blir tett inntil vidre.

hvis ikke du vil skru av hele akslingen da. for da har jeg en hel en liggende som du skal få nesten gratis ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hel aksling eller hel mansjett?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hel aksling med knuter i begge ender ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.