#1 Skrevet Juni 1, 2009 Hei.. Er det noen som vet hvilke str det er på ALLE høytalerne i en Audi A6 99 modell Stv?? å evt hvor mange det egentli er?? Det er ikke noe bose system.. Tenkte bare å oppgradere hele greia Mvh Stian solberg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 1, 2009 Hei.. Er det noen som vet hvilke str det er på ALLE høytalerne i en Audi A6 99 modell Stv?? å evt hvor mange det egentli er?? Det er ikke noe bose system.. Tenkte bare å oppgradere hele greia Mvh Stian solberg 6 1/2 fremme iallefall, bak oxo tror jeg, Jeg fikk bra oppgradering da jeg bygget om til å drive originaløhyttalerne med en pioneer 4 x 50 watt forsterker. Er jo veldig bra elementer som er tilpasset et visst volum med port i framdørene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 2, 2009 Ok.. så de tåler såpåss altså Dette skal jeg se nærmere på når jeg kommer hjem Takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 2, 2009 Ok.. så de tåler såpåss altså Dette skal jeg se nærmere på når jeg kommer hjem Takker tåler nok mere oxo hvis forsterkeren har god kvalitet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 2, 2009 Da er det bare å betsille seg en 4x ett eller annet forsterker da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 3, 2009 Da er det bare å betsille seg en 4x ett eller annet forsterker da Sånt får en jo hevet etter seg om dagen. Har ikke greie på de aller stårste forsterkerne, som brukes i drag, Men Alpine og Pioneer er jo kurrant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...