#1 Skrevet Juni 1, 2009 Sinnsykt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 1, 2009 Her snakker vi stålkontroll..hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 1, 2009 sjukt rått!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 1, 2009 sinnsykt:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 1, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 1, 2009 Vanvittig!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 1, 2009 Står ingenting om hvor mange forsøk han brukte. Klart han har peil, men jeg vil si hvem som helst med det utstyret og folk bak seg som han har vil de fleste klare det med hundrevis av forsøk. For så å klippe sammen til ett. Men all cred til han, for det var artig å se på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 1, 2009 Stilig at de hadde lagt ut vannballonger, lysrør og fiksa no eksplosjoner Nok en gang imponerende kjøring! Her pushes grenser på en "bane" man absolutt ikke vil kræsje på!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 1, 2009 Står ingenting om hvor mange forsøk han brukte. Klart han har peil, men jeg vil si hvem som helst med det utstyret og folk bak seg som han har vil de fleste klare det med hundrevis av forsøk. For så å klippe sammen til ett. Men all cred til han, for det var artig å se på han har nok brukt ein del forsøk for så klippt det sammen. man ser feks. da ruta blir peppra med paintball og neste bilde er ruta rein og neste sekvens er ruta med maling igjen, er bare nokre ting eg la merke til;) men all cred til sjåføren: rock :: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 1, 2009 Nei nei. Alt er i et take! helt sant! Kult det der altså! Liker den nye imprezaen også veldig godt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 1, 2009 Utrolig feet video og rå kjøring av ken block. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 1, 2009 Jeg er faktsisk tom for ord!! Denne fyren er RÅ!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 1, 2009 hadde vært rått å få opplevd dette på nært hold. kan bare bøye meg i støvet for den kjøringen der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 1, 2009 hadde han bare kjørt quattro sku æ lagd en egen religion t han! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 1, 2009 SINNSYKT!! Ingenting annet å gjøre enn å bøye seg dypt i støvet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 2, 2009 Jævlig tøft ja.. men han har nok kjørt samme runden noen ganger! Og filmen er sikkert av 100 forskjellige biter.. men det spiller ingen rolle!! Dritfett!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 2, 2009 Tøft:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 2, 2009 Jeg lurer på hvor mange ganger han havnet i vannet, før han klarte den sladden på bryggekanten der jeg, hahaha...: haha : Neida... Det der er syyykt rått å se på!:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 2, 2009 Moped.. Se heller her... http://www.rogerclarkmotorsport.co.uk/video_player.asp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 7, 2009 (endret) Ken Block meets Captain Slow;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 7, 2009 sinnsykt rått:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juli 7, 2009 Ken Block meets Captain Slow;) Ubeskrivelig rått: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juli 7, 2009 Ansikts uttrykket på captain slow når de hopper etter motorsykkelen på slutten er priceless: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juli 7, 2009 Ansikts uttrykket på captain slow når de hopper etter motorsykkelen på slutten er priceless: smil :Hahahaha x2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juli 7, 2009 Ansikts uttrykket på captain slow når de hopper etter motorsykkelen på slutten er priceless: smil : X3! Nesten så øya spretter ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...