Anbefalte innlegg

trenger noen tips til hvordan jeg skal koble!

altså: det sitter h4 pære i hovedlampene på bilen + h1 i hovedlampene.

h4 er nærlys og fjernlys.

h1 er fjernlys.

det som er at jeg har satt i xenonlys (vanlig) ikke bixenon pga at jeg vil ha bra lys rett foran bilen. og ikke bixenon som skifter. men det som er nå er at når jeg setter på fjernlys så slokker h4 xenon!!

noen som har forslag?

må jeg bytte noe rele eller noe?

prøvde å bare koble sammen nær og fjern på h4 kontakta, men da lyste jo bare h1 fjern hele tiden også!!! : bh :

det jeg vil er at h4 xenon lyser hele tiden. altså ikke slokker når jeg setter på fjern... : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har noen tips?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan du ikke bare kjøpe xenon til fjernlys og da, så har du xenon uansett. eg kjører xenon på både nær å fjernlys.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan du ikke bare kjøpe xenon til fjernlys og da, så har du xenon uansett. eg kjører xenon på både nær å fjernlys.

planen er det etterhvert. skal ikke ha bixenon i den h4 pæra fordi da blir det ikke noe bra lys rett foran bilen. fjernlysa blir xenon og det er dom h1 åærene je vil bruke til fjern da. ikke h4, dom vil je ha konstant som nærlys :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk at når du får mye lys rett foran bilen ser du MYE mindre lengre frem på veien enn om området rett foran bilen er mørkere. Det er samme ulempe som når folk kjører med tåkelys i mørket, bare i mye større skala. Mørkesynet blir drastisk redusert og man blir "halvblind" bak rattet uten å merke det selv, fordi man ser alt lyset rett foran bilen og lurer seg selv til at det er godt lys..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk at når du får mye lys rett foran bilen ser du MYE mindre lengre frem på veien enn om området rett foran bilen er mørkere. Det er samme ulempe som når folk kjører med tåkelys i mørket, bare i mye større skala. Mørkesynet blir drastisk redusert og man blir "halvblind" bak rattet uten å merke det selv, fordi man ser alt lyset rett foran bilen og lurer seg selv til at det er godt lys..

er så svingete vei her je bor så det går sakte så det er ikke noe problem ;) hehe, men skjønner hva du mener... kjører ikke så mye med denna bilen heller. har en til som je bruker mest :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har foresten kobla på rele i dag, og det fungerte flott... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.