#1 Skrevet Juni 1, 2009 hei sann! Er det noen som vet om noe sted man får kjøpt luft understell til golf 4? tar imot alt av tips å liknende:) fant denne siden åsså? noen som har noen erfaringer? http://www.airbagit.com/product_p/fbs-vol-25-kit3.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 2, 2009 Har disse 2sidene: HER HER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 2, 2009 Gå for GAS. Evt det thomas skaffet da vel ? (om de har til mk4) Bare ikke Airbagit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 2, 2009 Tipper det er Wörthersee turen som har gitt blod på tann Endel LAAAVE biler på luft der nede ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 2, 2009 Tipper det er Wörthersee turen som har gitt blod på tann Endel LAAAVE biler på luft der nede ja. heheh ja du kan vel si det sånn hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 2, 2009 Fjerne litt plastikk slik at du får den SKIKKELIG lav også eller? Du kan plukke samme rimelig greie universalkit til denne tror jeg. Sjekk airassisted.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 2, 2009 Fjerne litt plastikk slik at du får den SKIKKELIG lav også eller? Du kan plukke samme rimelig greie universalkit til denne tror jeg. Sjekk airassisted.com hehe! nei plastikken blir nok på gitt hehe bare legge den på asfalten det ingen problem med det hehe men UNIVERSALT? det er et ord jeg HATER ass hehe får se om jeg ikke får det ferdig montert å alt i tyskland i løpet av sommeren kanskje hadde vært morro da selv med plastikken på kan ikke noe for det jeg ass, men syns plastikk er sinnsykt kult vis du setter det sammen riktig å det føler jeg at jeg har gjort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 2, 2009 syns plastikk er sinnsykt kult vis du setter det sammen riktig å det føler jeg at jeg har gjort *host* Rieger mener du *host* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 2, 2009 Hva er dårlig med Airbagit da? Bruker ikke alle de forskjellige kitene Firestone belger, eller er det de andre komponentene som er dårlige? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 2, 2009 Hva er dårlig med Airbagit da? Bruker ikke alle de forskjellige kitene Firestone belger, eller er det de andre komponentene som er dårlige? Airbagit har vel fått litt dårlig rykte på seg rent kundeservice-messig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 2, 2009 (endret) Hva er dårlig med Airbagit da? Bruker ikke alle de forskjellige kitene Firestone belger, eller er det de andre komponentene som er dårlige? Alle kit`ene bruker IKKE firestone belger. De firestone belgene man får levert til VW er ikke noe spess bra da mange i statene har opplevd at de har revnet eller løsnet i skjøten mellom belgen og metallet. Når det kommer til airbagit ville jeg styrt LANGT unna. http://vanillaresults.com/?q=airbagit+crap Bagyard og Mason-Tech bruker UAS belger som er av en bedre kvalitet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 2, 2009 bård da.. skal du krype til korset og få deg oppblåsbart senkesett??? trodde det var litt for halvhjertet for deg;) typ "er man senka så er man senka.. uten utvei" haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 2, 2009 Airbagit har vel fått litt dårlig rykte på seg rent kundeservice-messig. Det er jo litt viktig, men hvis produktet er bra så er det greit. Alle kit`ene bruker IKKE firestone belger.De firestone belgene man får levert til VW er ikke noe spess bra da mange i statene har opplevd at de har revnet eller løsnet i skjøten mellom belgen og metallet. Når det kommer til airbagit ville jeg styrt LANGT unna. Bagyard og Mason-Tech bruker UAS belger som er av en bedre kvalitet. Merkelig, sitter her med en katalog fra Firestone og har brukt endel av de belgene og må si at kvaliteten er upåklagelig. Kanskje det er forskjell på industrikvalitet og til bil Dette er uansett ikke aktuellt for noen av mine egne prosjekter men det hender man hjelper andre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 2, 2009 *host* Rieger mener du *host* ja hvordan kunne jeg glemme det! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...