Anbefalte innlegg

har hatt meget dårlige bremser bak på min audi 100 c4...

kjøpte rep-set og monterte, så jo at jeg trengte det, for 2 av glidepinnene var fastrusta..

satt i de nye og kontrolerte at de glidde fint..

men likavel syns jeg at jeg har dårlige bremser, spesiellt håndbrekket...

er det noe måte og få det strammere på..? eller er det klossene som er skeiv og tar lite..??

Det sies at håndbrekket er selvstrammende?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den sjølvstramme saken der slutter og fungere med åra, du må nok enten plukke den sund og smøre den opp igjenn eller "hjelpe" den og stramme eit par hakk..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den sjølvstramme saken der slutter og fungere med åra, du må nok enten plukke den sund og smøre den opp igjenn eller "hjelpe" den og stramme eit par hakk..

Må vel demontere igjen, du har ikke en "How-to" på hvordan man skal demontere..

eller kan du forklare kort hvordan jeg skal gjøre det..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg veit ikkje korleis det er på den bilen der desverre, veit ber at sjølvsrammer systemer generelt må fikses på.. men er ikkje alle som trengs demontering for og stramme, mangen som har systemer ein lett kan hjelpe litt med eit skruhjern og eit par lette dunk med ein hammer.. men beste er vel og kjøpe seg ein haynes manual for bilen, ta det på nett so spare du deg eit par kroner og... Der står alt forklart i enkle skritt, so slepp ein lure seg sjøl:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.