#1 Skrevet Juni 2, 2009 Heisann folkens.. VW Passat 1.8T APU 2000 modell: Noen som kunne ha hjulpet meg med hva jeg skal/bør handle og hvor jeg bør kjøpe det ifra (billig men også bra). Tenker da på bolter, pakninger osv.. Det som skal gjøres er: - Av med toppen pga defekt topp pakning - Ned med bunnpanne for rensing av oljesil Og så lurer jeg på om hvordan jeg kan se om kjedestrammeren er slitt og er det mye mer å demontere dersom jeg skal bytte den og kjede? Mvh Bjørn-Tore K 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 2, 2009 Noen som vet om noen sider ala 034 motorsport hvor jeg kan bestille komplette pakningssett, bolter o.l.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 2, 2009 http://www.ecstuning.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 2, 2009 Hva er dette som jeg har tegnet en rød ring rundt?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 2, 2009 Det er pakning til kjedestrammeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 2, 2009 Og en annen ting nå .. Hvorfor finnes det bare strekkbolter, reg.reim belte sett o.l. til AEB/AWM motorer i USA..? Finnes det ikke slikt til APU i USA?? Eller heter det noe annet der? Hmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 2, 2009 Sjekk på german autoparts også. Har en bestilling på vei derfra nå. Oljepumpe, hele kjedestrammer-mekanismen, kjede, 4 plugger og litt smått til en 1,8T passat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 3, 2009 Sjekk på german autoparts også. Har en bestilling på vei derfra nå. Oljepumpe, hele kjedestrammer-mekanismen, kjede, 4 plugger og litt smått til en 1,8T passat. Hmm.. Var jo samme opplegget der oxo.. reg.reim kit osv er jo kun til AEB/AWM og noen AUG. Kan man ikke bruke noe av dette på en APU?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 4, 2009 Da har jeg sjekket ut på ETKA-en og der viser det seg at vannpumpe og slikt skal være likt. Samme delenr på de ihvertfall.. Så da har man lagt inn en bestilling på nærmere 1200$ fra german autoparts 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 4, 2009 Da har jeg sjekket ut på ETKA-en og der viser det seg at vannpumpe og slikt skal være likt. Samme delenr på de ihvertfall.. Så da har man lagt inn en bestilling på nærmere 1200$ fra german autoparts Da bør det være likt da. Jeg fikk delene mine i går, ca 5 dager siden jeg bestilte! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 4, 2009 Da har jeg sjekket ut på ETKA-en og der viser det seg at vannpumpe og slikt skal være likt. Samme delenr på de ihvertfall.. Så da har man lagt inn en bestilling på nærmere 1200$ fra german autoparts Da bør det være likt da. Jeg fikk delene mine i går, ca 5 dager siden jeg bestilte! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...