Anbefalte innlegg

Noen som har noen triks for å få den innenfor hva som er godkjent?

Har nå -1:48/1:04 og de krever at den er innenfor de fra VW oppgitte +/-0:30

Hadde håpet å slippe å jekke i bilen da den ikke er justerbar: flau :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bak eller foran?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foran selvsagt, bak kan man jo justere :D

Hadde 3 grader bak før justering

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

man får kjøpt camber kit foran til disse.. hvor man bytter bærekulene og får nye med justering av camber. men skjønner ikke helt hvordan du har kommet såå langt utenfor?? hvor mye har du senket? senket min rimelig mye og er godt innenfor cambern foran som ikke er justerbar.. hmm (bare korigerbar hvor begge sider flytter seg likt)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sikker på at du ikke har montert fjærbeins lagerne feil vei? de er rettningsbestemte i lengde rettningen på bilen.. står piler på de..? da blir camber feil i såfall

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå er jo spesifikasjonene på golf v med sportsunderstell. camber foran: min -1.11 og max -0.11 så den ene din er jo innenfor i allefall.. regner med at du ikke har +1.04??? hvor du har +-0.30 fra aner jeg ikke.. men det er i allefall noe helt annet enn specsa fra orginalt VAS forstillingsaparat på den bilen. sitter med utskriften på min bil i hånda fra jobben min. har man +0.30 i camber på den bilen så er man et lysår unna godkjent fra fabrikk hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje vi har problemet der, for det stod faktisk +/- 0.30 på utskriften min. Jeg hadde -foran alle tall ja

Flere som har utskrift fra sine kontroller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vinklene jeg oppga stemmer ;) har 3 utskrifter på golf 5 liggende med sportsunderstell alle fra orginal aparat:) så da har du nok feil på ditt skjema.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har ikke mulighet for å scanne de og sende de på mail til meg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke scanner:( kom innom meg på audi ensjø en gang til neste uke så kan jeg printe ut til deg;) tar 2 min

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke scanner:( kom innom meg på audi ensjø en gang til neste uke så kan jeg printe ut til deg;) tar 2 min

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke se bort fra at jeg klarer det :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke se bort fra at jeg klarer det :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stor takk til Stian.

Var innom og fikk utskrift av hva som er riktig på Golf 5 i dag tidlig, og nå er Golfen godkjent i Drammen med senkefjærene som ble montert i 2004, på tide vil vel noen si.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare hyggelig det:) Så bra det ble godkjent;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.