Gokart kjøring hos www.hhk.no

Anbefalte innlegg

Hei.

Er det noen friske sjeler her i Oslo, som blir med på å kjør gokar en kveld? Hadde vært morro om det har værrt en gjeng som har møttes til en beinhard duell på banen, og kåring av oslo lokallags raskeste medlem :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer faktisk fra hhk akuratt nå.. vært å kjørt 2heat.... sett opp tiid du så er det ikke umulig at j blir med... så lenge j har tid:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva passer best for dere medlemmer da? Helg, eller en kveld midt i uka? Di få gangene jeg har vært der, så har det vært bra med folk der, så det er kanskje en ide og booke tid hvis det blir aktuelt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ukedagene er best. Lokallagsmøte? Passer det for meg med jobbing, er jeg med. Virker ikke som om jeg får orden på bilen min før nærmere våren allikevel, men kjøretrening hadde jo vært fint i mellomtiden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det høres gøy ut, og jeg må prøve å få blitt med på det. Det kommer på ett ut for meg om det er uka eller helga.

Det er litt flaut å være så autofil som meg, og ikke ha kjørt gokart mer enn en gang i hele mitt liv. : flau :: flau :: flau :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller nok, kan hende jeg også klarer å få med meg et par "passive" medlemmer. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med Mandag 20.12.04 klokken 19.00?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer for meg ;) håpe jeg får en med sterk motor, 110kg og 5 hk har gått sakte før....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:( Midt i Pizza kvelden med jobben... Jaja da må det bli en annen gang. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan godt drøye til tirsdag kl 19.00 for min del. Når passer det best for dere? Mandag, eller tirsdag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

søndag og mandag så er det 3 heat for prisen av 2;) bare et lite tips.. hvis jeg ikke reiser på søndag å kjører så kommer jeg på mandag ihvertfall:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer.. tar med en kammerat.. bare å komme flere, jo flere jo bedre

kl 20 på HHK.. be there or loose it, siste aktivitene før jul;)

i romjula så er det vel drammen igjen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer! På tide at Drammensgutta prøver seg på bortebane. Møt opp folkens. Kom gjerne litt før kl 20

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer! På tide at Drammensgutta prøver seg på bortebane. Møt opp folkens. Kom gjerne litt før kl 20

godt tips ja.. Kom igjen jo flere jo bedre:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gleder meg, og håper det blir litt folk som møter. Er der litt over 19.00 jeg, så møt opp, gleder meg til litt action ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da blir j med oxo... blir morro detta.... men er det bestillt noe?? for det er ofte det er mange folk og fullbokket...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ringe og reservere nå jeg. Vet jo ikke hvor mange vi blir, men 5-10 stk må vi vel bli.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg krysser fingrene og håper på litt gokart kjøring på meg i kveld. Jeg må bare få innpå et par pizzastykker med jobben først (bedre å kjøre litt gokart enn å være full i Drammen på en mandag).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg booket time hos hhk. Første heat klokken 19.30, så det har vært fint om dere møtte litt før det da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var morro folkens (så lenge det var 4 hjul på carten...hehe). Neste gang må vi prøve nattkjøring. Det så utrolig morro ut. Takk for en flott kveld hos Huysman : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.