#26 Skrevet Desember 20, 2004 Dette var gøy Tøft at så mange stilte til start, og morro å få hilst på noen av VWAudi gutta her i oslo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Desember 20, 2004 Dette var morro folkens (så lenge det var 4 hjul på carten...hehe). Neste gang må vi prøve nattkjøring. Det så utrolig morro ut. Takk for en flott kveld hos Huysman 4 hjul har vi ikke sett, , blir vel god (h)jul da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Desember 20, 2004 Kjempearti! Takk til Morten for flott initiativ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Desember 20, 2004 Det gikk fortere hemmatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Desember 20, 2004 Det gikk fortere hemmatt så så, ikke skryt på deg, bildet er tatt i dagslys, også vidt jeg så når jge kom ut, så var det natta:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Desember 20, 2004 Her er beste tidene etter hvert heat... litt diverse tider siden det har vært noe dårlig velikehold med kartene.. noen som mister hjul og noen som ikke styrer.... noen er jo selfølgelig mere uheldig enn andre..... Heat 1: 1.pl:Kjetil 30,96 2.pl:Luis 31,32 3.pl:Arne 31,59 4.pl:John Arild 31,77 5.pl:Ole 32,87 Heat 2: 1.pl:Kjetil 30,63 2.pl:Morten 30,63 3.pl:Arne 31,10 4.pl:Luis 32,71 5.pl:Ole 32,73 6.pl:John Arild 32,94 Heat 3:1.pl:Kjetil 30,69 2.pl:Morten 30,70 3.pl:Luis 31,26 4.pl:Arne 31,82 5.pl:Stein Ove 32,13 6.pl:Ole 32,53 7.pl:John Arild 35,01 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Desember 20, 2004 Det ryktes om at det var en eller annen som skulle hatt svartflagg eller "stop and go penalty" for brøyting og torpedering. Jeg vil ikke nevne navn Luis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Desember 20, 2004 hehe.. det var vel noen som hadde noen litt stygge påkjørsler under et viss gul flagg var ute... Arne satset desverre så hardt å kjørte så bra i begynnelsen av siste heat at karten klarte desverre ikke å følge arnes potensiale.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Desember 20, 2004 hehe.. det var vel noen som hadde noen litt stygge påkjørsler under et viss gul flagg var ute... Arne satset desverre så hardt å kjørte så bra i begynnelsen av siste heat at karten klarte desverre ikke å følge arnes potensiale.... Han må slutte å kutte svingene igjennom stolpene Dagens motto: Bedre sent enn aldri 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Desember 20, 2004 Det ryktes om at det var en eller annen som skulle hatt svartflagg eller "stop and go penalty" for brøyting og torpedering. Jeg vil ikke nevne navn Luis ikke min skyld att jeg ligger å jager på ole og plutselig så står john-arild rett bak en stolpe bom stille... ikke så fin kjøring på deg heller 1.st heatet når jeg prøvde å komme forbi deg:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Desember 20, 2004 Der du prøvde å kjøre forbi meg Luis har ikke Huysman laget bane enda! Neste gang så skal jeg kjøpe med en stor rød L til deg, så ser vi deg bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Desember 21, 2004 Der du prøvde å kjøre forbi meg Luis har ikke Huysman laget bane enda! Neste gang så skal jeg kjøpe med en stor rød L til deg, så ser vi deg bedre word on the street sier att de trengte tips til ny sløyfe på banen:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...