#1 Skrevet Juni 2, 2009 Håkon har fått besøk fra Tyskland og været er knall om dagen. Treff i morra (onsdag) med grill og bading? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 2, 2009 da er jeg på buisnisstrip langt nede i sverige 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 2, 2009 Hmmm.... Kanskje det Hvor/Når? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 2, 2009 Hvitsten har jeg hørt er bra (har ikke vært der selv). Ørlite værforbehold da det virker litt ustabilt (jeg bader uansett). kl 20.00? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 2, 2009 er koselig nede i hvidsten. jeg er med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 2, 2009 Ser ut som det kan gå litt dårlig for min del allikevel Men jeg kommer sterkere tilbake på Bugrun i helga Kos dere. Hvitsten er fint! Vestby's ungdomsstrand.... (er ikke der så ofte lenger jeg gitt - snodig ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 3, 2009 Regner litt nå, grått vær også.. Vi har full timattack ræismekk på Værste, skal vi ta det her? Kl.20? Ring isåfall Håkon eller Meg (46628147) Hilsen Bjørnfrid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 3, 2009 treff hos dere klokka 8 i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 3, 2009 japp værstegrillings ca kl 20 og utover. selv kommer jeg litt etter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 3, 2009 kanskje jeg tar en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 3, 2009 Jobber ennå men sliter meg løs etterhvert og kommer på Vaerste... Spar en kottis til meg Håkon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 3, 2009 nå kommer jeg hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...