#1 Skrevet Juni 2, 2009 Hallo! Sitter å funderer på å bestille nye frontlykter til a4'en pga. dugg. Har da funnet disse på nettet: http://www.parts4euro.com/DCShop/product_info.php?products_id=528. Tror det blir tøft med sorte: smil : Men jeg har xenon orginal i lyktene fra før, noen som vet om jeg kommer til få no form feil i autochecken etter bytte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 2, 2009 Hei! Hvis du har Xenon originalt så ville jeg ikke byttet til uoriginale Halogen lykter! Hvis det kun er fukt som plager deg så ta heller å demonter lyktene varm de opp og fjern glasset. Legg på ny forseglingstape, sett på glasset og varm de opp igjen. Når du har de oppe kan du også lakke innsiden av huset i den fargen du måtte ønske. Peis på! E 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 2, 2009 Hei!Hvis du har Xenon originalt så ville jeg ikke byttet til uoriginale Halogen lykter! Hvis det kun er fukt som plager deg så ta heller å demonter lyktene varm de opp og fjern glasset. Legg på ny forseglingstape, sett på glasset og varm de opp igjen. Når du har de oppe kan du også lakke innsiden av huset i den fargen du måtte ønske. Peis på! E Ja du sier noe der, er jo greit med xenon orginalt=) Ja er kun fukt, da prøver jeg det så ser vi åssen det går.. Takker for hjelp;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...