Montere nye frontlykter, B6!

Anbefalte innlegg

Hei!

Hvis du har Xenon originalt så ville jeg ikke byttet til uoriginale Halogen lykter! Hvis det kun er fukt som plager deg så ta heller å demonter lyktene varm de opp og fjern glasset. Legg på ny forseglingstape, sett på glasset og varm de opp igjen.

Når du har de oppe kan du også lakke innsiden av huset i den fargen du måtte ønske. :)

 

Peis på!

 

E

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Hvis du har Xenon originalt så ville jeg ikke byttet til uoriginale Halogen lykter! Hvis det kun er fukt som plager deg så ta heller å demonter lyktene varm de opp og fjern glasset. Legg på ny forseglingstape, sett på glasset og varm de opp igjen.

Når du har de oppe kan du også lakke innsiden av huset i den fargen du måtte ønske. :)

 

Peis på!

 

E

 

Ja du sier noe der, er jo greit med xenon orginalt=) Ja er kun fukt, da prøver jeg det så ser vi åssen det går.. Takker for hjelp;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.