#1 Skrevet Juni 2, 2009 Hello! Jeg skal bytte ut nederste puten i setet på førersiden i zweiern. Noen som kjenner til noen som kan dette og gjør det veldig fint? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 24, 2011 Hei! Fikk du noe løsning på dette? Trenger selv litt rep av sete å hadde håpet på å slippe å dra langt. Noen som kjenner til noen som tar bil seter med greit resultat og ok pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 24, 2011 (endret) Helge, her er de som jeg nevnte som holder til utenfor Stavanger: http://embroydering.com/ Gode priser og kvalitetsarbeid! Mye av det på bildene på nettsida er fælt men skyldes kundenes dårlige smak Eksempelet fra en Audi A1 en kompis av meg fikk sydd interiør i: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 24, 2011 Vi har en bedrift i Arendal som er dyktig med slikt arbeid. De er både møbeltapetserere og lager båtputer, og jeg har selv sett bilinteriør de har laget, og det var veldig lekkert. http://www.industrisom.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 25, 2011 Takk til både Per og Petter:) Hadde håpa å finne en i nærområdet slik at jeg bar kunne svinge innom å levere setene. Men jeg angrer jo på at ikke jeg fikk levert fra meg setene i sandnes når jeg først var der da men.... var travel med å komme meg hjem igjen vettu Men det kan hende det ender med at jeg sender til sandes for å få jobben gjort der, så skikkelig bra ut det de hadde gjort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 25, 2011 Det er en på Kjørbekk i Skien. Salmaker Skien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 26, 2011 Vi bruker han på kjørbekk å anbefale ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 18, 2011 Takker for tips til Heidi og Marius Var å henta stolene idag, bra arbeid og grei pris. 2500kr for å bytte ut sidestøtte i skinn, samt rep av søm på sittepute. dette inkl demontering /montasje. Veldig raskt ferdig var de også Så disse kan jeg anbefale for andre også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 19, 2011 Helge, her er de som jeg nevnte som holder til utenfor Stavanger: http://embroydering.com/ Gode priser og kvalitetsarbeid! Mye av det på bildene på nettsida er fælt men skyldes kundenes dårlige smak Eksempelet fra en Audi A1 en kompis av meg fikk sydd interiør i: Hei! Er det lov til å spørre hva dette ca kostet? Mvh Marius 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 19, 2011 Det kom på 16k inkludert moms Men dette med beste skinnkvalitet. Kunne fått jobben gjort mye billigere med annen kvalitet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 1, 2013 Takker for tips til Heidi og Marius Var å henta stolene idag, bra arbeid og grei pris. 2500kr for å bytte ut sidestøtte i skinn, samt rep av søm på sittepute. dette inkl demontering /montasje. Veldig raskt ferdig var de også Så disse kan jeg anbefale for andre også Gammel tråd, men aktive medlemmer Var dette for 1 eller 2 stoler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...