#1 Skrevet Juni 2, 2009 (endret) Skal bytte nav på prosjektet mitt. I det nye hjullager-settet bak følger det med 2 låseringer pr lager, men det ikke følger med noen ringer foran. Greier heller ikke se noen låsering i noen av hjullagerhusene. Hvor skal egentlig disse ringene? Skjønner at de skal på begge sider av lageret, men hvordan? Og er de nødvendige? Dreier seg om Coupe/S2. Har forresten lånt denne fra s2central: (Ingen låsering) Hvordan bytte hjullager 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 2, 2009 Noen av hjullagersettene passer til flere biler, derfor kan overflødig materiale følge med. I tilfellet låsering benyttes er det spor i huset til disse. Der låsering ikke benyttes stopper vanligvis lageret i godset til huset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 2, 2009 Jeg måtte bruke over 25 tonn for pg presse hjulager, så noen låseringer er vel ikke vits... Sitter noe så sinnsykt fast.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 2, 2009 Etka viser likevel låseringen som en del av hjullageret bak: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 3, 2009 ETKA er ingen verkstedmanual, det er en delekatalog. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 3, 2009 ETKA er ingen verkstedmanual, det er en delekatalog. Sier du det du: rolleyes Når et repsett er oppført i delekatalogen med et visst antall deler regner jeg med at ikke noen av delene bare skal kastes i søpla. Vi ble vel enige om at vi ikke bruker låseringene, for som du selv skrev kommer hjullageret til å stoppe i godset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 3, 2009 Jepp, lageret stopper i godset. Og er det ingen utsparing til låsering, så får du ikke brukt den uansett hvor mye du vil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 3, 2009 Jepp, lageret stopper i godset. Og er det ingen utsparing til låsering, så får du ikke brukt den uansett hvor mye du vil:) Kan lure den mellom godset og lageret, så slipper jeg å kaste den:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...