Anbefalte innlegg

Skal bytte nav på prosjektet mitt. I det nye hjullager-settet bak følger det med 2 låseringer pr lager, men det ikke følger med noen ringer foran. Greier heller ikke se noen låsering i noen av hjullagerhusene.

Hvor skal egentlig disse ringene? Skjønner at de skal på begge sider av lageret, men hvordan? Og er de nødvendige?

Dreier seg om Coupe/S2.

Har forresten lånt denne fra s2central: (Ingen låsering)

Hvordan bytte hjullager

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen av hjullagersettene passer til flere biler, derfor kan overflødig materiale følge med.

I tilfellet låsering benyttes er det spor i huset til disse.

Der låsering ikke benyttes stopper vanligvis lageret i godset til huset.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg måtte bruke over 25 tonn for pg presse hjulager, så noen låseringer er vel ikke vits... Sitter noe så sinnsykt fast..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etka viser likevel låseringen som en del av hjullageret bak: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ETKA er ingen verkstedmanual, det er en delekatalog.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ETKA er ingen verkstedmanual, det er en delekatalog.

Sier du det du: rolleyes

Når et repsett er oppført i delekatalogen med et visst antall deler regner jeg med at ikke noen av delene bare skal kastes i søpla.

Vi ble vel enige om at vi ikke bruker låseringene, for som du selv skrev kommer hjullageret til å stoppe i godset.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, lageret stopper i godset. Og er det ingen utsparing til låsering, så får du ikke brukt den uansett hvor mye du vil:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, lageret stopper i godset. Og er det ingen utsparing til låsering, så får du ikke brukt den uansett hvor mye du vil:)

Kan lure den mellom godset og lageret, så slipper jeg å kaste den:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.