#26 Skrevet Juni 9, 2009 har fordeler med 5 vinduer vettu:) skal låse den en dag med den første:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 9, 2009 fått no parts enda æill? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 10, 2009 er ikke hjemme i dag men tviler på at det kommer så fort.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juli 1, 2009 (endret) Hm, da er det ikke rare bunten med deler jeg mangler til mitt prosjekt gitt. Bare pakka fra 034 og en annen pakke kan finne veien hjem nå, samt DIY kan få sendt meg rele-kortet (Ja, jeg gikk for relekortet, det virket så kjekt Er det noe idé å stappe luft-tempsensoren inn der hvor kaldstartdysa stod? Eller bør den stå lenger ut? Ser for meg at det blir mest ryddig å ha den der. Ellers er det bare å poste tips, skjema, konfigurasjoner og andre kommentarer fra dere som har gjort dette før. Er helt grønn på EFI vet jeg! Bensintrykksregulatoren f.eks, den skal stå "etter" fuelrail før returen til tank? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juli 1, 2009 trykkregulatoren skal stå etter fuelrail etter det jeg har skjønt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juli 1, 2009 Da er pakka mi fra 034 på plass, og jeg driver å leker med LC-1, nå blir det å montere den aller aller først, for å få noe å leke med Skal bli gøy og se hvor hinsides hakka gæli k-jet'n min er justert. Da mangler jeg bare dyser (faen ta posten!) og en annen 5-vindus fordeler, var most den jeg fikk tak i.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juli 7, 2009 Noen som kjenner megasquirt relay board? Hvor HALL-sensoren skal koples til på dette kortet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juli 22, 2009 Vel, sliter litt med hallgiveren. Har koplet den opp riktig mener jeg, for når jeg IKKE kopler den til MegaSquirt Relay Board Tach-terminalen, så viser den +12v på vindu, og 0v på ikke vindu. Mens derimot når jeg kopler den til MS RB Tach terminal, så viser den 11.65v på vindu, og 10.79v på ikke vindu. Dette er uten bruk av 1k pull up motstand, siden jeg ikke har en slik liggende. Noen med ideer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juli 22, 2009 (endret) Eh, glem det! Selvfølgelig trenger ikke bensinpumpa gå når den ligger ~0 RPM! Det er releet som slår. Satte jeg fordeleren på drillen og lot den gå over 3-400 RPM, så ligger den dønn stabilt og leser som den skal. hehe. Vell, jeg dissikerte en pensjonert CD-spiller og fant meg en 1000 ohms motstand. Det hjalp det til å få den til å lese turtallet. MEN: Nå bare faller MegaSquirt ut hele tiden, dvs, jeg mister ikke kontakt med den, men releboksen slår ut noe hele tiden som gjør at jeg "mister" alle sensorer. MegaSquirt'n min også gir ut 12v på pin24 "Tach" Ingnition input konstant, tilogmed når den er av. Så nå måler den MED pull up motstand: Tilkoplet MS relay box: Vindu 11.65v Ikke vindu 7.65v Samme resultat når den ikke er tilkoplet MS 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...