Anbefalte innlegg

hei.

noen som har evo vinge som har hatt dårleg passform?

og hvor har dere trekt ledningen til bremselyset? borret hull i org vinge?

 

har problemer med lakkeringsfirma som har montert vinga, dei har for det første montert vinga for langt fremme slik at den stikker 1cm utforbi kanten forran og rutelimen tyter litt ut under vinga *grunnen til dette var at det var så utrulig dårleg passform* var bl.a noe av svara eg fikk, noe som eg tviler på, dei har heller ikkje lagt opp ledning frå vinga til bremselyset eller lagt til rette for at dette kunne gjøres etterpå, og når eg konfronterte sjefen som hadde gjort monteringa ville han ikkje ha noko som helst med arbeidet som var utført, det var ikkje snakk om å ta det opp igjen, me hadde blitt enige om pris på forhånd, altså for å montere vinga, og då sier det seg selv at det også inkluderer med å koble til bremselyset eller legge tilrette for det, mente etterpå når vinga var fast på bilen at tilkobling av lyset ikkje var del av avtalen heller, fyren viste ikkje og spurte ikkje heller om det var bremselys i vinga før han skulle montere den, gav f i å i det minste å ringe å sei evt at den prisen ikkje gjaldt lyset og bare limte fast vinga, har hatt 2 samtaler med fyren og han hisset seg skikkelig opp hver gang, klaga på alt mulig med bilen, mente eg ikkje la sjela ned i bilen for at den skulle bli bra så gjore nå ikkje han det heller, noe som ikke stemmer, skjelte meg ut og ga beskjed om at eg ikkje var velkommen der! ganske utrulig når tilogmed arbeiderene hans er enige i meg om at det er gjort en altfor dårleg jobb og den burde blitt tatt opp igjen!

vits i å gå til *proffer* når en kunne gjort en bedre jobb sjøl, og det uten å bli skjelt ut!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.