#1 Skrevet Juni 3, 2009 Heisann! sliter litt med å få demontert takrailsene på min 1986 audi 100 avant. har løsnet på di tre skruene, å prøvd å røsket å slådd, men rikker seg ikke Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 3, 2009 Heisann! sliter litt med å få demontert takrailsene på min 1986 audi 100 avant. har løsnet på di tre skruene, å prøvd å røsket å slådd, men rikker seg ikke Noen som vet? Skal ikke henge i noe annet, men kan ofte henge litt i fugelimen rundt hullet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 4, 2009 har stådd i press nå med en jekk i litt over en time, så nå skal jeg opp for å sjekke om det er skjedd noe. er spent, i.f.m at jeg har prøvd med all makt å dra dem løs for hånd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 4, 2009 har stådd i press nå med en jekk i litt over en time, så nå skal jeg opp for å sjekke om det er skjedd noe. er spent, i.f.m at jeg har prøvd med all makt å dra dem løs for hånd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 4, 2009 ingenting som skjer med railsene. har stått i press nå med en jekk i timesvis, å strammer jeg mere nå så går taket prøvde å lirke litt på den plast/gummilista rundt innfestingen mot taket bare for å se, å fant ut at railsen skal ikke skyves fram/bak heller (?) skjønner ikke hvorfor det sitter Bom fast? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 5, 2009 Har nå stått i press over natta, men fortsatt ingen tegn til bevegelse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 15, 2009 Heisann! fikk løs railsene her om dagen, har bare glemt å oppdatere tråden! problemet var at det var rustet fast (evt oksidert?) i innfestingen. Måten jeg fikk dem løs på var at jeg rett å slett kappet dem i to (!) slik at jeg fikk Vridd dem løs. eneste alternativ jeg hadde, ettersom jeg hadde prøvd med både 5-56 og alskens andre alternativ. Så jeg er berget Følg tråden om bilen! http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=157168 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...